Mikro-kutatások Általános Iskolában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A DIGITÁLIS GENERÁCIÓK TANULÁSI KÉPESSÉGSAJÁTOSSÁGAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK MARUNÁK MÁRIA EGYETEMI ÉLETVEZETÉSI TANÁCSADÓ KÖZPONT TÁMOP C-13/1/KONV
Advertisements

A TT szakkör egy éve Szeidemann Ákos június 16.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Emberformáló folyamatok Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
A matematikatanulás öröme (Dienes Zoltán emlékezete) Klein Sándor - Kiss Julianna.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
TÁMOP C 2. ütem: Ma tégy a holnapért! - kompetencia alapú személyiségfejlesztés és módszertani megújulás az egri KERI-ben.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP Záró-konferencia Budapest, szeptember Csoportos tanácsadás – műhely Esetbemutatás Garai Zsuzsa, pályaorientációs tanácsadó.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Gépészmérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Iskolaérettség.
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Beszédtechnika fejlesztés és Tehetséggondozás
Tematika, bemutatkozás
Az autentikus szövegek szerepe a szaktárgyi órákon
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
GEIK, Automatizálási és Infokommunikációs Intézet
Általános kémia
KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: BME Filozófia.
Projektmunka Földrajzolok
A program általános célja
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Beszámoló TOP Felsőcsatári Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola épületeinek energetikai fejlesztése, korszerűsítése Iskola épületeinek felújítása.
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Vállalkozóvá válás elősegítése a generációk közötti tudásátadással
DARUS.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Debreceni Egyetem Fizika Intézet.
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Jó gyakorlatok a lemorzsolódás csökkentésére
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Lorem ipsum.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
PIACORIENTÁLT - INNOVÁCIÓ
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Mikro-kutatások Általános Iskolában Molnárné Dr. László Andrea

Gyerekegyetem Cél: a tehetségek támogatása Szülői fórumok személyiségfejlesztés Csapat alkotás pályaorientáció Mentorálás

Mérés -bekerülés Kreativitás, logikai teszt előnyei hátrányai

Levelezőverseny

Programok

Logikai gondolkodás fejlesztése játék

Mini-kutatások Monotónia tűrés Kutatásmódszertan Kitartás – határidő tartás Prezentációs készségek Kíváncsiság fenntartása

témák Jövő autói Világ nyelvei CERN- i fizikusok Don-kanyarban eltűnt

Köszönöm a figyelmet!