Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
Advertisements

Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Városi Könyvtár Nagykáta Előadja: Urbán Erzsébet igazgató.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Vezetékes átviteli közegek
Pályaválasztási tanácsadás
Természeti erőforrások
RIT terápia Csoportterápiás módszer fiatal dadogók számára

A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Microsoft songsmith Zenekészító program.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
A program általános célja
Otthoni tárgyi környezet
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
középfokú felvételi eljárás
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Merre tovább a középiskola után?
DARUS.
VII. TÉSZTAHÍDÉPÍTŐ VERSENY
Kétszintű érettségi vizsga
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
A nemzeti irodalom megteremtése. 2.
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Dr. Bánky Tamás Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Ki mit tud? december óra 330 terem
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Dr. Vasas Lívia, PhD december
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Németország BESZÁMOLÓ 2014
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A POWERPOINT 2007 újdonságai
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Hagyományos megjelenítés
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Ki mit tud?- művészeti nap 2018. december 15. szombat

Ha tehetséget érzel magadban, valamilyen előadói műfajban, itt a lehetőség, hogy megmérettesd magad!

A Ki mit tud?- művészeti napra egyéni indulókat, illetve csapatokat várunk különböző kategóriákban! Műsoridő max. 5-6 perc

Hangszer: szóló, csoportos hangszer, kisegyüttes, együttes kategória

Ének

Tánc

Vers- és prózamondás

Egyéb kategória: Paródia, színdarab, kabaré, varieté számok

Jelentkezési határidő: 2018. november 9 Jelentkezési határidő: 2018. november 9. péntek Kapcsolattartó: Sándor Enikő tanárnő Jelentkezni lehet: bkgkimittud.ddns.net

Ki mit tud? 2018. december 15. 9-12 óra 330 terem RAJZ Ki mit tud? 2018. december 15. 9-12 óra 330 terem

A HOZOTT MUNKA VAGY ALKOTÁS TÉMÁJA: 5-8. évfolyam: a Játék …. Egyéni és társas, valós és képzeletbeli, virtuális és kézzel fogható, mai és régi játékok. Hagyományos játékok maivá, korszerűvé alakítva. Játékok városban, vidéken, falun, természetben, Magyar országon és távoli tájakon…. Bármilyen technikával, bármilyen anyagokból, sík, plasztikus, álló és mozgókép segítségével létrehozva, bemutatva. Lehet grafika festmény, szobor fotó, képregény stb 9-12. évfolyam feladata: Parafrázis készítése a megadott alkotások alapján.

A HELYSZÍNEN KÉSZÍTENDŐ ALKOTÁS TÉMÁJA: 5-8. évfolyam feladata: A helyszíni feladat minden korcsoport számára azonos, de természetesen az életkoruknak megfelelő szintű megoldásokkal. A helyszínen elhelyezett játékok, játéktárgyak közül egy kiválasztása és kiegészítése, szituációba helyezése. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható.   Az eszközöket biztosítjuk, de saját eszköz használata is megengedett (Pl. papír, rajztábla, festék, grafikai eszközök,). Az alkotás maximális mérete B2 (50 x 70,7 cm). A feladatra 3 óra áll rendelkezésre.

A HELYSZÍNEN KÉSZÍTENDŐ ALKOTÁS TÉMÁJA: 9-10. évfolyam feladata: Helyben, látvány után készítenek stúdiumot a tanulók. A beállítások a korosztálynak megfelelő természetes és mesterséges formákból állnak. A formacsoportot a tanterem terében helyezik el, így lehetőség van a belső, vagy külső tér képi bekapcsolására a kompozícióba. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható.   12-11. évfolyam feladata: Helyben, a kijelölt teremben, élő modell után készítenek stúdiumot a tanulók. Feladat portré vagy félalak tanulmány készítésére. A versenyzőnek lehetősége van a terem belső, vagy külső terének, képi bekapcsolására a kompozícióba. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható. Az eszközöket biztosítjuk, de saját eszköz használata is megengedett (Pl. papír, rajztábla, festék, grafikai eszközök,). Az alkotás maximális mérete B2 (50 x 70,7 cm). A feladatra 3 óra áll rendelkezésre.