Győri Kossuth Lajos Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
1 Járulékok változásai 2009 – 2010 Pásztorné Szerezlai Márta november 04.
A sport és határterületei szakirodalmának keresése könyvtári katalógusokban Pándi Dóra TE könyvtáros.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Városi Könyvtár Nagykáta Előadja: Urbán Erzsébet igazgató.
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Az „első lépés” TÁMOP
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Iskolaérettség.
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Az ifjúsági közösségek szerepe a helyi kulturális életben
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
Hazánk 4. legnagyobb egyháza
Konfliktusok az iskolában
Általános kémia
Szombatiskola, mint baráti kör
Felvételi
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
VHF Szakmai Nap november 21. ÖNISMERET KAPCSOLATOK CÉLOK
Intézményvezetői célkitűzések
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
A könyvtár fogalma, szerepe az információszerzés folyamatában, könyvtártípusok  Minden jog fenntartva.
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
A TANULÁSMÓDSZERTAN ALAPJAI
Állampolgári jogok és kötelességek
Táplánszentkereszt közösségi élete
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
A gyermeki jogok érvényesítése
Intézményi önértékelés, portfólió, minősítés
Van-e a szülőknek hangja?
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
Iskolai szociális segítő
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Egy átlagos napom.
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

Győri Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz 2015. január 23.

Az intézményről röviden Intézményünk általános iskola, amely kiemelt figyelmet fordít a tanulási-vagy magatartászavarral küzdő tanulókra. Három telephelyen működünk, elsősorban a Márvány u. 4. szám alatti alsó tagozatunkba várjuk a hallgatókat.

Focizásra… Kreatív játékra… Közös munkára… Beszélgetésre…

Amit nyújtunk: A hallgató megtapasztalhatja, mit jelentenek az olyan gyakran hallható fogalmak, mint a „sajátos nevelési igény”, az „integrált oktatás”, vagy a „hátrányos helyzet”. Megtapasztalhatja, hogy az alapvető jogok, mint az esélyegyenlőség vagy az ingyenes alapfokú oktatáshoz való jog, hogyan realizálódnak egy kisgyermek számára.

Amit a hallgatótól várunk: Legyen közvetlen és türelmes Legyen nyitott a roma kultúra felé Legyen elfogadó Legyen pontos A munkaidő: Kivételes esetektől eltekintve hétköznap 7.30 és 16.00 között az intézmény csengetési rendjéhez igazodva.

Szeretettel várunk! Intézményi kapcsolattartó: Kaszáné Tóth Katalin gyermek- és ifjúságvédelmi felelős kaszanekati@gmail.com