KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Szakmafejlesztés a gyermekvédelemben a fenntartó önkormányzat szemszögéből Országos Gyermekvédelmi Konferencia május 12. Csókay László Főpolgármesteri.
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
A tanári munka értékelése
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Molnár László tanügy-igazgatási igazgatóhelyettes BPI
Tanévnyitó értekezlet
„VIVANT PROFESSORES” 2010/2011 NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM Közoktatásért Felelős Helyettes Államtitkár.
A kormányhivatal közoktatási feladatai és az új oktatási koncepció
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Az Oktatási Főosztály és a köznevelési intézmények feladatai a
Méltányossági elvek a közoktatásban
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.
Rendszerfüggetlenség, de mindenb ő l a leginkább megfelel ő t Flexibilitás, nyitottság, tovább fejleszthet ő ség Egyéni haladási ütem Er ő s gyakorlati.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Szakmai vizsgák az egészségügyi szakképzésekben
BEVEZETŐ.
Pályaválasztás Pályaválasztás
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A nemzeti felsőoktatási törvényről Kaposi József 2015.
ÉRETTSÉGI 2016 Általános tájékoztató az érettségiről
Norvég Oktatási és Kutatási Főigazgatóság - Megyei Önkormányzat Oktatási Hivatala - Városi Önkormányzat Oktatási Hivatala Intézményfenntartói rendszer.
Az NSZI minőségirányítási rendszerét a BVQI tanúsította A tanév aktuális rendje és feladatai Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes augusztus.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Egy nyílt levél elő- és utóélete
Barcsák Marianna KPSZTI
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Pályaválasztási szülői értekezlet
Közoktatási vezető 3.2. Zalaegerszeg 2013.március 08.
Közoktatási alapismeretek
Közoktatási vezető II. félév
Szakértés/szaktanácsadás módszertana
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
Középfokú oktatási intézmények
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter 2013. február 16, március 08 (13 ó.) március 23. Dr. Borosán Gyula KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter

A szemeszter programja Konzultációk: 2013. február 16, március 08 (13 óra), március 23. Vizsgák: kollokviumok: 2013. május 24. - Iskolaigazgatás. - Közoktatási intézmény hatékonysága. szigorlat: 2013.május 31. Közoktatási intézmény és környezete.

A közoktatási intézmény hatékonysága tantárgy írásbeli kérdéssor Feladat: szabadon választhatóan a 10 kérdésből 5 kérdés kidolgozása! 1. Eredményesség 2. Hatékonyság 3. Méltányosság 4. Az iskola nevelési hatékonyságának mutatói 5.Az intézményértékelés minőségbiztosítási szempontból 5. A fenntartói értékelésről mindent amit tudni lehet 6. Miniszteri feladatok az értékelés, ellenőrzés, mérés kapcsán 7. Mérés - értékelés - ellenőrzés meghatározása 8. Mi történik, ha az iskola az országos kompetencia méréseken nem éri el az országos átlagot? 9. Érettségi vizsgáról mindent 10. Minőségellenőrzés fogalma

Évközi jegy:- Alkalmazott vezetéselmélet Egy esettanulmányon keresztül mutasson be egy vezetési szituációt(stílust, konfliktuskezelést, motiválást, válságmenedzselést….) hi. márc. 23. - Közoktatási intézmény és környezete.. szigorlat - Iskolaigazgatás. Összehasonlító elemzést kérek valamelyik az iskolában található szervezet feladatának változásairól vagy az alkalmazás feltételeiről, vagy az igazgató kiválasztásáról. Egyéb…4-10 oldal. Gyakorlat: A megyei közoktatási(nevelési) feladatainak változásai az új törvények alapján(közoktatási(nevelési)ill. önkormányzati) hi. április 17. 13 óra Szakdolgozat konzultáció: Kutatási terv!!! május 23

Tréning témák jelentkezés! Oktatásirányítás Szakképzés-igazgatás Minőségirányítás, minőségfejlesztés Értékelési és mérési módszerek

Kiselőadások Az óvodáztatással kapcsolatos tanügy-igazgatási feladatok. Kövesdi Gné. Iskoláztatás, tankötelezettség Bene Istvánné Középiskolai beiskolázás Szücsné Intézmények ügyvitele, ügyiratkezelés. Gáspár József A tanuló kötelességei és jogai. Kúti Cs. Fegyelmi felelősség, fegyelmi eljárás Lászlóné Beke Valéria

Az alapítói és fenntartói jogok és kötelességek változásai Az alapítói és fenntartói jogok és kötelességek változásai. Guttmann Ferencné Az intézmény vezetőjének megbízása, változásai. Papp Zsuzsa

Konzultációs kérdések Az intézmények szakmai önállósága. Az intézményi működés szervezeti önállósága. Személyzeti, munkaügyi, gazdálkodási és igazgatási önállóság Nevelőtestület, Knt. 70.§ és a 20.2012.EMMI.r. 120 §. Szakmai munkaközösségek, Knt. 71 §. EMMI. 118. §. Szülői szervezet(119.§), iskolaszék,(122.§) intézményi tanács,(121.§) Knt. 73.§. EMMI. fennt. Diákönkormányzat, (Knt. 48.§) EMMI. 120.§) A szülő kötelességei és jogai,(Knt. 72.§)

KONZULTÁCIÓS KÉRDÉSEK A pedagógus kötelességei (Knt. 62.§ 1. bek. a-i bek (1.csop)és a j-r. bek(2.csop.)) 3. csoport 62.§ 2-4 bek. (továbbképzés) 4. csoport 62.§ 5-14 bek.(munkaidő) 5. csoport 63. § ( jogok) A második konzultáción ! Meg lehet előre nézni és a kérdéseket megbeszéljük.