Szekció: Pedagógusok és az IKT Vallomások

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Nem a probléma érdekes, hanem az ember Belvárosi Tanoda Alapítvány • középiskolákból kimaradt fiatalok középiskolája • lemorzsolódó fiatalok képzésének.
Jelentkezési lap kitöltése Nagy Pontszámítási Nap
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Értékelés a pedagógiában
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
A kolozsvári Báthory Líceum
,,Magyar vagyok, magyarnak születtem”
Törtek.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
Online kommunikáció nappalos és levelezős tananyagok BA KMT II. Pitlik László, SZIE, GTK Gödöllő 2008 ősz INNOCSEKK 156/2006, ill. INNOCSEKK 438/2006.
A számvitelszervezés újszerű informatikai aspektusai
Click to edit Master title style „Egy hajóban evezünk…” avagy informatika mint a szükséges lapát November 21. „Egy hajóban evezünk…” egészségügyi.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
NEVELÉSELMÉLET.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Készítette: Müller Klaudia Mohás Dóra
Készítette: Kocsis Erzsébet
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A MAGISZ online kommunikációjának áttekintése MAGISZ-közgyűlés Budapest, Pitlik,
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
Környezetvédelmi számítások környezetvédőknek
Információelmélet 1 Eszterházy Károly Főiskola, Eger Médiainformatika intézet Információs Társadalom Oktató- és.
SIMON ZSÓFIA, MILTÉNYI ZSÓFIA, MAGYARI FERENC, BARNA SÁNDOR 1, KENYERES ANNA, JÓNA ÁDÁM, ILLÉS ÁRPÁD DEKK BELGYÓGYÁSZATI INTÉZET, HEMATOLÓGIA TANSZÉK,
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
Startup felvásárlások multikulturális hátterének elemzése, avagy mesterséges intelligencia alapú ellenőrzőszámítás diszkriminancia-elemzéshez Barta Gergő,
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
Start-up vállalkozások kommunikációjának
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Tanácsadási tapasztalatok felsőoktatási és magán know-how
Budapesti tanárok migrációs nézetei
Kakusziné Körtvélyesi Anikó
Online közösségek pedagógusoknak
Milyen kulturális tényezők lehetnek hatással az USA tagállamainak mozgástudatosságára? I. rész – szimuláció / Békéscsaba (II. rész – hatásmechanizmusok.
Pairwise object comparison based on Likert-scales and time series – the idea of human-oriented science in light of artificial intelligence and value.
Pitlik László, Szani Ferenc, Balogh Anikó
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Az Ipar 4.0. – a tudásmenedzsment legújabb kihívásai az oktatásban avagy esettanulmány az oktatásról a „Jó” fogalmának tudományos értelmezése kapcsán.
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Szani Ferenc, Pitlik László, Balogh Anikó
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Oktatás-Informatika-Pedagógia konferencia (OIP 2018)
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás Pitlik Mátyás, Pitlik László (sen) és Pitlik László (jun) ELTE/IK,
(SZIE MY-X, ELTE TTK, ELTE IK, BME GPK)
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
egyetemi docens, tanszékvezető, KJE
Az Ipar 4.0. – a tudásmenedzsment legújabb kihívásai az oktatásban avagy esettanulmány az oktatásról a „Jó” fogalmának tudományos értelmezése kapcsán.
A KLM modell története és jövője az e-tanulás erősödésének szempontjából Szekció: Digitális tanulási környezetek Vallomások Dr. Pitlik László, Nemes.
Pitlik Marcell Németh Tamás Svastits Áron
Előadás másolata:

A Jó Oktató fogalmának operacionalizálása avagy Balettól, Szent Anna plébánián át a Kun Béláig Szekció: Pedagógusok és az IKT Vallomások Pitlik László, Szani Ferenc, Balogh Anikó, Apertus Nonprofit Kft. Oktatás-Informatika-Pedagógia konferencia (OIP 2018) Debrecen, 2018.02.09. 1

Az iskolai értékelés jelenleg művészet! Science is what we understand well enough to explain to a computer. Art is everything else we do. (KNUTH, 1992) Történet: Andris kérése - Érettségi vs/& gemifikáció -

A mesterséges fogalom Történet: BM 3/4 vs 4/4 Milyen az ember? nem kalibrálható, mindenkor intuitív, helyzet specifikus → soha nem reprodukálható mérést végez (ami táptalaja a spontán butaságnak és a tudatos visszaéléseknek). -vs- log adatok

Részek összessége nem egyenlő az egésszel! Történet: MoneyBall Tanár (adtosítjuk) nem tud mindenből legjobb lenni (antagonisztikus) a csoport a csoportkohézióval. Money ball minden statisztika együtt mind valamit és ezek részeinek eredői mást mondanak.

A tanfelügyelő meséje... Step 21 az első lépés az operacionalizált döntéstámogatáshoz - csak vonjuk le az embert mint tényezőt. Történet: 1., Hogy éli meg a diák a tanfelügyelőt 2., BM 3/1 & MarkMy professor

Mérési és értelmezési protokoll: http://miau.gau.hu/miau/kofop/cikk8_final.docx Van-e a tanárnak úm. hivatalos email-címe? • Hány „hivatalos email-címe van? • Van-e az intézménynek úm. telefonkönyve (inkl. email-címek)? • Ha inkonzisztens (vagyis ellentmondásos) adott tanár neve kapcsán beazonosítható email-címek mibenléte, tett-e igazolhatóan lépés(eke)t a tanár ennek az ellentmondásnak a feloldására? … Történet: NagyFeró - Tornatanár: törekedni kell rá

a megtisztelő figyelmet! Köszönjük a megtisztelő figyelmet! Turing tesztet kell végeznünk a gépel Tanulmány: http://miau.gau.hu/miau/kofop/cikk8_final.docx Email: szani.ferenc@apertus.uni-nke.hu