Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok."— Előadás másolata:

1 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok oktatásában

2 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 2 Általános módszerek Mentor módszer Kereszttanterv kihasználása Számítógéppel segített tanári munka – példa

3 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 3 Általános módszerek Órán, iskolában vagy otthon A teremben nincs semmilyen informatikai eszköz Egy gép van a teremben Kevesebb a gép, mint a diák Az órának csak egy kis részét töltené ki a számítógépes munka Az órán nem végezhető el a feladat, de nincs minden diáknak otthon megfelelő eszköze

4 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 4 Feladatspecifikus módszerek Óravázlat Adatgyűjtés Mérés Kísérlet vagy szimuláció Kiértékelés Modellezés

5 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 5 Feladatspecifikus módszerek Egyéni projekt Csoportos munka Javítás, értékelés Gondolatolvasás Korrepetálás, egyéni tanulás Drill Tesztek

6 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 6 Formális vagy informális tanulás – az ÉLMÉNY Formális  Iskola Informális (ráébredés) Az informális tudás felhasználása az oktatásban Tanulás a kutatás közben

7 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 7 Módszerek és eszközök Általános célú programok –irodai alkalmazások –grafikai és média-szerkesztő programok Oktatóprogramok –CD-ROM, internet, kicsi alkalmazások Szakmaspecifikus programok WWW, adatbázisok

8 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 8 A megfelelő módszerek kiválasztása Befolyásoló tényezők –A tanár és a tanulók informatikai képzettsége –A hardver és szoftver mennyisége és minősége –A rendszergazda, oktatástechnikus –A tanulók önállósága, érdeklődése tájékozottsága, készségei –A tanár személyisége, ambíciói –A tanterv időbeli szorítása

9 Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 9 A megfelelő módszerek kiválasztása Kezdetben –problémák megoldása, sok előkészület, –néhány módszer, biztos siker Később –rutin, megszokás –változatos alkalmazás kell a sikerhez


Letölteni ppt "Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok."

Hasonló előadás


Google Hirdetések