Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
A sport és határterületei szakirodalmának keresése könyvtári katalógusokban Pándi Dóra TE könyvtáros.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
Termel ő i piacok jelent ő sége, szabályozása Dr. Gombos Zoltán Főosztályvezető Április 18. FÖLDM Ű VELÉSÜGYI MINISZTÉRIUM.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
Tájékoztató a magyar sütőipar helyzetéről
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Helyi védett értékek bemutatása
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Kőszegi Forrás- Kőszeg
Egészséges táplálkozás
Idősbarát Győr Takács Tímea Miklósyné Bertalanfy Mária
Térkép készítése adataiból
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
Az ellátottjogi képviselő feladata az
1Transzplantációs Alapítvány
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
A szaktanácsadásról.
Környezeti teljesítményértékelés
Hogyan szerethetjük egymást különböző nyelveken ?
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Statisztika a gyakorlatban
Felhasználóképzés a kórházban
Zsolnay Vilmos születésének 190. , szobra felállításának 110
Új pályainformációs eszközök - filmek
A legtöbbet promóciózott márkák
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Miért is szeretjük az óvodánkat?
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
U8 – U10 célok a szezonra.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Dr. Vasas Lívia, PhD december
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A legtöbbet promóciózott márkák
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

Milyen tematikus összeállításokkal indították az új évet a kereskedelmi láncok?

Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a 2018.01.18.-tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami a babaápoláshoz szükséges. Ehhez kapcsolódóan a címlapon hívták fel a vásárlóik figyelmét a kisgyermekes családoknak szóló Auchan Bébé hűségprogramjukra. Emellett a karácsonyi költekezés utáni spórolás jegyében a Megérkeztek a januári pluszok! szlogennel a mennyiségi vásárlás esetén járó kedvezményes ajánlataikat, míg a Filléres vásár keretében a kerek áras bazár ajánlataikat gyűjtötték egy csokorba. A tematikus megjelenéseken túl recept ötletekkel, érdekességekkel és hasznos tanácsokkal tették idén januárban is színesebbé akciós kiadványaikat.

A Tesco áruházlánc idei első országos kiadványaiban szintén a babaápolás volt a legjelentősebb tematika, amelynek keretében 10 oldalon keresztül találhattunk bébiétel, baba ruházat, játék és higiéniai termék promóciókat. Kiemelt témaként jelent még meg a takarítás, melynek a kereskedő 4 oldalt szentelt. Az akciós újságokban ezen kívül egyéb kisebb témák is megjelentek. Az Ép testben ép lélek, vagy A kiegyensúlyozott táplálkozásért címszavakhoz kapcsolódóan az egészségtudatos életmódot hirdető tematikákkal találkozhattunk, amelyekkel párhuzamosan jól megfértek a hagyományos ízvilágot tükröző tematikák, mint a Disznótoros íz kavalkád, Vidék ízei vagy a Reggeli magyarul.

A Spar csoport idei első tematikus kiadványa a Textil hetek katalógus volt, amely 16 oldalon tartalmazott lakástextil, fehérnemű, és textilápolás kategóriákban promóciókat. Az ünnepek után aktuális a Kezdjük az évet fitten! téma, amely a Sparnál is kiemelt szerepet kapott. Az egészséges és diétás termékek promóciói mellett, a Spar Életmód program keretében a bio élelmiszerek és a laktózmentes termékek akciói is megjelentek az év eleji katalógusokban. Illetve a Spar akciós újságokban is tükröződik a januári takarékos szemlélet, hiszen mennyiségi kedvezményeket tartalmazó promóciókkal kedveskedtek vásárlóiknak.

Az Aldi áruházlánc is gondolt az egészségtudatos vásárlóira, Váltson velünk egészségesebb életmódra! címszóhoz kapcsolódóan 6 oldalon keresztül egészséges és bio élelmiszerek széles választékát kínálta. A otthon fontossága az Aldinál is megjelent, lakásberendezés és lakás felszerelés téma köré is csoportosítottak akciókat. A többi kereskedőtől eltérően az Aldi nem mennyiségi kedvezményeket kínált, hanem a nagyobb kiszerelésű termékeket akciózta.

A Penny akciós újságaiban az idei év elején a lakás otthonossá tételéhez kaphattunk segítséget. Az Otthoni kényelem témában a lakástextil- és a lakberendezéshez kapcsolódó promóciók, míg az Otthon fényei témában a világítás technikához kapcsolódó promóciók jelentek meg. Emellett a szezonalitásából adódóan a disznóvágás, mint tematika is helyet kapott a Penny akciós újságjában. Találkozhattunk még a Retro-hét tematikával, ahol a gyermekkorunkat idéző klasszikus márkák termékeit promóciózták.

A Lidl januári katalógusainak első oldalai a fogyasztók árérzékenységét célozták meg , 200 Ft-os ajánlatokat, legalább 30%-os kedvezményes akciókat és párszázas ajánlatokat gyűjtöttek össze. Az év elején sokan elhatározzák, hogy többet sportolnak, és jobban vigyáznak az egészségükre az új évben. Erre alapozva a Lidl két katalógusában is kiemelten szerepelt A cél motivál szlogennel a sportolás tematika, amelynek keretében sport felszerelés és sport ruházat promóciók kaptak helyet. Ehhez kapcsolódóan az egészségmegőrzés is megjelent a katalógusokban. A másik kiemelt tematika a takarítás volt, a 01.11.-től érvényes kiadványban 9 oldalon szerepeltek tisztítószerek. Mindezek mellett a Lidl akciós újságai sok egyéb tematikus oldalt tartalmaztak, pl. barkácsolás, retro hetek, farsang, brit- és amerikai ízek

A hazai láncok évindító újságjaiban is hasonló gondolatokkal találkoztunk, mint a többi kereskedelmi lánc esetén. Például a Cba-nál a kiegyensúlyozott táplálkozás, a Coop-nál pedig a disznótor jelent meg kiemelt témaként. A Reál idei első országos kiadványa pedig csak saját márkás termékeket tartalmazott, amelyben a kereskedő a saját márkás termékek kimagasló ár-érték arányát emelte ki.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban