Nyílt nap Iskola neve Dátum.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
TANÁRLÁZADÁS ÉS ISKOLAPOLITIKA – TÉTEK, REMÉNYTELENSÉGEK ÉS REMÉNYEK NAHALKA ISTVÁN OKTATÁSKUTATÓ, NY. EGY. DOCENS
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Meghívó és program! „Többet ésszel, mint excellel”
Pályaválasztási tanácsadás
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
HHR.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
középfokú felvételi eljárás
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Közfoglalkoztatásból a versenyszférába- segítő munkaerőpiaci program
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
DARUS.
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Szülői értekezlet 6.B
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
Oktatóbemutató címe Előadó név
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
Iskolai szociális segítő
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
A tehetséggondozás kihívásai
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Nyílt nap Iskola neve Dátum

Köszöntöm a szülőket! Köszöntse a szülőket a tantermében. Sorolja fel a nyílt nap céljait: Segítség a szülőknek annak megismerésében, hogy mivel fog a gyermekük foglalkozni a tanév során A gyermekkel szemben támasztott elvárások ismertetése Tájékoztatás arról, hogy miképpen segíthetnek a szülők gyermeküknek a tanulásban

A tananyag céljai Írja le, hogy mit fognak tanulni a diákok a tanév során, kitérve a teljes tananyag koncepciójára és céljaira is. Mellékeljen egy részletes és színes tanmenetet, amelyet a szülők hazavihetnek. Javasoljon a szülőknek olyan módszereket, amelyekkel segíthetnek gyermeküknek a tanulásban – például olvassanak együtt mindennap 20 percet. Mindezeket az információkat több dián ismertetheti.

Tantermi foglalkozás Kérje fel a szülőket, hogy vegyenek részt egy foglalkozásban, majd beszélje meg velük. Néhány ötlet: Egy matematikai feladat megoldása (például annak megbecslése, hogy hány babszem van egy befőttesüvegben) Biztató levél írása a gyermeküknek Tantermi kincskereső játék során a gyermekük munkáinak, kedvenc könyveinek és üzeneteinek megkeresése

Az órákkal kapcsolatos tudnivalók Mutassa be, hogyan fogja értékelni és osztályozni a tanulók munkáját. Közölje a szülőkkel, hogy mikor fog írásos értékelést küldeni nekik. Ismertesse, hogy mennyi házi feladatra számíthatnak a diákok. Ossza ki a közelgő események (tanulmányi kirándulások, szülői értekezletek stb.) naptárát.

Az órai magatartás szabályai Ismertesse, hogy milyen magatartást vár el a tanteremben. A magatartási szabályok közé például a következőket veheti fel: Légy tisztelettudó! Viselkedj felelősségteljesen! Tartsd be az utasításokat! Légy pontos! Tarts rendet a dolgaid között! Kezdeményezz önállóan! Mindig készülj!

Az iskola házirendje Magyarázza el, hogy az iskola hogyan kezeli a tanulmányi és a magatartási problémákat. Vázolja fel, hogy milyen szabályok vonatkoznak a késésre, a hiányzásra és a fegyelmi problémákra. Ismertesse a következőkkel kapcsolatos szabályokat: Az iskola bezárása rossz időjárás esetén és egyéb okokból Vészhelyzetben alkalmazandó eljárások Közlekedés Tanítás utáni tevékenységek Önkéntes munka

Kapcsolódjon be! Sorolja fel, hogy milyen lehetőségeik vannak a szülőknek az önkéntes programokban, tanácsadó testületekben és az iskolaszékben való részvételre. Osszon ki feliratkozási lapokat, hogy jelentkezhessenek azok a szülők, akik szívesen segítenének az osztály összejöveteleinek és speciális projektjeinek megszervezésében.

Kérdései vannak? Válaszoljon a szülők kérdéseire. Kérje meg a szülőket, hogy töltsék ki a gyermekükre vonatkozó kérdőívet. Írassa le velük, hogy milyen területen szeretnék, ha fejlődne a gyermekük. Írassa le velük a gyermekük személyiségét, érdeklődési körét, és azt, hogy miben tehetséges a gyermek.

Kiosztható anyagok A nem magyar anyanyelvű szülőknek fordíttassa le a kiosztott anyagokat. Például a következő anyagokat oszthatja ki: Az iskolai telefonszámok, e-mail-címek és webhelycímek listája A tantermi és az iskolai házirend Azoknak a dolgoknak a listája, amelyeket a gyermeknek magával kell hoznia az iskolába