Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”
Kereskedelmi jog V. Előadás Egyes társasági formák A korlátolt felelősségű társaság.
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
2017. Szeptemberében induló képzések
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Mayer József Budapest február 27.
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
1. dia A szakdolgozat címe
Kispálné Horváth Mária
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kereskedelmi szerződések joga
Monostoriné Hörcsik Renáta
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Innovációs képesség és jólét összefüggései
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Hallgatói juttatási rendszer
Merre tovább a középiskola után?
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Família Nagycsaládosok Egyesülete
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Kétszintű érettségi vizsga
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Általános iskola eredménye, értékelése
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
U8 – U10 célok a szezonra.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

Miért pont a BME, hogyhogy a VIK? Csikós Áron (AM86XD)

1. etap: érettségi -> felsőoktatás, hogyan tovább? Mindannyiunk számára eljön az idő, amikor dönteni kell a jövőnkkel kapcsolatban. Ilyen kardinális döntés először talán végzősként ér minket, amikor „középiskolás” fejjel a további tanulmányaink lehetőségeit firtatjuk. Az érettségire többek között ezért is mondhatjuk, hogy vízválasztó, hiszen kisebb túlzással élve az elkövetkezendő életünket alapozzuk meg vele. De talán nem is az érettségi itt a nehéz kérdés, hanem a megfelelő felsőoktatási intézmény kiválasztása, hiszen a személyes érdeklődésünk/beállítottságunk, az intézmény hírneve és természetesen az intézmény adta lehetőségek is mind-mind befolyásolják a választásunkat

2.etap: BME Oké, a BME-re esett a választásunk, de miért is? A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Magyarország egyik, hanem a legnevesebb egyeteme, nem véletlenül. Személyemből kiindulva már középiskolás éveim közepe tájékán szinte biztos voltam a BME-ben, hiszen reál beállítottságúként, a matematika iránti érdeklődésemnek köszönhetően már akkor ideális opciónak tűnt. Az eddigi tapasztalataim alapján tökéletes döntést hoztam, az oktatás valóban nagyon magas szintet képvisel, érdekes dolgokat tanulunk, amiket érezhetően alkalmazni tudunk majd a jövőben.

3. etap: VIK A BME 8 kara közül a legnagyobb és a leghíresebb a VIK, ahol a hallgatók villamosmérnökként vagy mérnökinformatikusként ismerhetik meg a matematika, a fizika és az informatika világát igen precíz alapossággal. Számomra az élet fenn Pesten villamosmérnök hallgatóként elsősorban pozitív volt, hiszen már nagyon vártam, hogy önállóan, felelősségteljes életet éljek. Az egyetemista élet, főleg itt a VIK-en hihetetlenül szerteágazó: szinte bármilyen tevékenységre van lehetőség a tanulás mellett, legyen szó sportolásról, tanórákon kívüli készségfejlesztésről vagy kikapcsolódásról. Mindenkinek csak ajánlani tudom mind a BME-t, mind a VIK-et, ha egy igen magas szintű oktatást szeretne, mind e mellett kihasználva fiatalságát, társasági életet is élne. Tudjuk természetesen, hogy ide főként tanulni jövünk, hiszen egy nehéz egyetem a BME, de áldozat nélkül nincs győzelem.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!