BME/VIK - De miért?.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MŰSZAKI SZAKKÖZÉPISKOLA INFORMATIKAI TERÜLETTEL.
Advertisements

A gazdaság és az oktatás együttműködése
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Dr. Sztachó-Pekáry István A főiskolák jövője a kétszintű képzési rendszerben FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA NOVEMBER 4-7.
50 éves a szegedi informatika
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b
Karinthy Frigyes Gimnázium
Mesterképzés az EKF-en
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Mérnökök szerepe a gazdaság fejlődésében AGTEDU tudományos konferencia Kecskemét Rónay István Elnök Bács-Kiskun Megyei Mérnöki Kamara.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Oktatás, tudomány Korreferátum
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
NYITOTT KAPUK NAPJA FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ RÉVAI MIKLÓS GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM november.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó Oktatási és Kulturális Minisztérium Az alábbiakban Dr. Bakos Károly egy hosszabb.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar rt itt a helye! Korszerű és innovatív mérnökképzés! „Hallgatóvá fogadom”
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A probléma forrása! általános iskola
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Vegyészmérnöki mesterképzés
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
BME Mérnök informatikus alapszak
(Informatikus mérnök szakra)
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Miért pont a BME ?.
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Miért választottam a BME villanykarát? (régen)
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Pécsi Tudományegyetem Matematikai és Informatikai Intézet
A könyvtárostanári képzési lehetőségekről
Előadás másolata:

BME/VIK - De miért?

Középiskola/választás Én Középiskola/választás

Választás előtt Miért mérnökinformatikus? Több akarok lenni mint programozó Több szeretnék lenni mint mérnök Érdekes munkát szeretnék, amit élvezek majd a munkavilágában Szeretném ha munkám a jövő fejlődését szolgálná Nem szeretnék lemaradni az informatika fejlődésétől, sőt a részese szeretnék lenni ennek a fejlődésnek Szeretném ha nem lenne olyan terv amit ne tudnék megvalósítani Miért a BME? A mérnök képzés fellegvára Kiváló elméleti és gyakorlati tanároktól tanulhatnak a diákok Új típusú, gyakorlat orientált képzések helyszíne Kíváló kapcsolatai vannak a versenyszférával Az itt szerzett diplomának a piacon nagyobb értéke van Édesanyám is a BME-re járt és sokat mesélt az itteni hangulatról Az itt végzett mérnökök és informatikusok a magyar műszaki értelmiség meghatározó részét képezik.

Döntés után Itt van a legjobb gólya tábor Büszkeséggel tölt el, hogy Magyarország legnevesebb műszaki egyetemére járhatok A BSC befejezése után az MSC képzést is szívesen folytatnám itt Még csak most kezdtem el járni az iskolába, de már kaptam gyakornoki lehetőségre helyet több intézménytől Célom, hogy szorgalmasan tanulva, angol felsőfokú nyelvvizsgámmal felvértezve akár egy nemzetközi csapat részeként tudjak tenni egy jobb jövő érdekében. Döntés után