VHF Szakmai Nap november 21. ÖNISMERET KAPCSOLATOK CÉLOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Advertisements

Pécs Megyei Jogú Város Ifjúságpolitikai Koncepciója és Cselekvési Terve „Csellengő fiatalok” - Az ifjúságpolitika komplexitása – 2007.március
A Huawei Technologies Hungary Kft. a Huawei globális vállalati stratégiájában Készítette: Molnár Péter ZSKF NGG végzős mester szakos hallgató március.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
NEMZETI ÉS EURÓPAI KOMPETENCIÁK A CSALÁDPOLITIKÁBAN Frivaldszky Edit Emberi Méltóság Központ Meltosag.hu.
Bevándorlók társadalmi beilleszkedése európai politika – közép európai valóság Kováts András Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
A gyermekjogok története A második világháborút követően a világ számos nemzete közösen létrehozott egy szövetséget – megalapították az ENSZ-t,
Zala Megyei Irodája 2015-ben megvalósult programjaink.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A Szociopoly játék bemutatása Bass László, Fodor Kata az MTA Gyerekszegénység Elleni Programjának munkatársai.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
A év értékelése és a év újdonságai
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Intézményesülés a Baptista egyházban
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pályaválasztási tanácsadás
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Segíteni vagy megmenteni
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A magyar társadalom a népszámlálás tükrében
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Az ifjúsági közösségek szerepe a helyi kulturális életben
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Hallásvizsgálati eljárások
FIATAL HÁZASOK KÍSÉRÉSE
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
A létminimum-számítás megújítása
szakképzési és felnőttképzési szakértő
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Az egészséges nő A HPV-ről és a méhnyakrák megelőzéséről
Família Nagycsaládosok Egyesülete
39. AZ EGYESÜLT NEMZETEK SZERVEZETE.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
BTMN.
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
14 év szakmai tapasztalat
Ember-medve konfliktusmenedzsment
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A Delegáció 7 Szintje.
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Árulkodás? – Árulkodás! Készítette: Virágné Nagy Éva.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Magyarországi Baptista Egyház
Online zaklatás Olyan szándékos, esetenként ismétlődő viselkedés, melynek célja a bántalmazás, károkozás, és amely valamilyen digitális technológiát alkalmazva.
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Üzlezi információelemző specializió
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

VHF Szakmai Nap 2017. november 21. ÖNISMERET KAPCSOLATOK CÉLOK Önismeret- és kapcsolatfejlesztő tartalmas felnőtt életre felkészítő program

Miért van szükség rá? Mit tartalmazzon? Hogyan tanítsuk?

WHO ajánlások az AIDS pandémia megfékezésére: törekvés a partnerváltások számának csökkentésére, ideális esetként a kölcsönösen hűséges, monogám párkapcsolatok preferálása; 2. a partner szexuális előéletének megismerésére, szűrővizsgálaton való részvételre biztatás; 3. felhívás egyes különösen veszélyes érintkezési módok kerülésére; 4. az óvszerhasználat propagálása, különösen a kiemelt rizikócsoportok (homoszexuálisok, prostituáltak stb.) körében.

VHF Szakmai Nap 2017 november 21.

1. Reális önismeret

Reális önismeret Az illető értékes, jelentőséggel bíró személynek érzi magát,

Reális önismeret az illető értékes, jelentőséggel bíró személynek érzi magát, aki tartozik egy (vagy több) közösséghez, fontos valaki(k)nek, és

Reális önismeret Az illető értékes, jelentőséggel bíró személynek érzi magát, aki tartozik egy (vagy több) közösséghez, fontos valaki(k)nek, és meg van győződve róla, hogy képes a saját életét érdemben befolyásoló lépéseket tenni.

1. Reális önismeret 2. Bensőséges kapcsolatok

1. Reális önismeret 2. Bensőséges kapcsolatok 3. Motiváló célok

A FÉK program statisztikái: 23 év alatt több mint 8 000 „önkéntes” kb. 900 településen több mint 1 100 intézményben (főleg iskolában) kb. 400 000 diáknak tartott FÉK órákat. A FÉK programra épülő nemzetközi ifjúságvédelmi stratégiát több mint 60 országban használják világszerte, szomszédainktól az Egyesült Államokig, Kínáig és Brazíliáig.

Logosz Ethosz Páthosz

„Gyáva csavargó vagyok. Csodálkozom, hogy még szeretnek. Testemen bélyeg, Ki ad helyet egy ilyen féregnek?   Szomorú bohóc vagyok. Gyötrődöm és hallgatok. Mint aki nem fél, úgy csinálok. Ócska ékszerdoboz vagyok. Nincsenek bennem ékszerek. Lehet, hogy kidobnak, Még nem kellek senkinek. Játszadozó gyermek vagyok. Játszom lélek játékaimmal. Itt a tudatlanság küszöbén.”

www.fek.hu fek@fek.hu www.12kosar.hu

VHF Szakmai Nap 2017. november 21. ÖNISMERET KAPCSOLATOK CÉLOK Önismeret- és kapcsolatfejlesztő tartalmas felnőtt életre felkészítő program