MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Advertisements

PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
MADARAK ÉS FÁK HETE TÉMAHÉT. MEGVALÓSÍTÓK: 2. A Nyergesné Kovács Mária Schmidt-Gerencsér Mária 3. B Tolmácsiné Godó Gabriella Kisné Takács Ágnes 5. C.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A év értékelése és a év újdonságai
Internet tudományos használata
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye
Környezeti teljesítményértékelés
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Lorem ipsum.
Iskolai szociális segítő
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA

IKT jelentése: információs és kommunikációs technológia

A pályázatban 7 pedagógus vállalta, hogy a pályázatba bevont óráinak 25%-ában IKT-eszközöket alkalmaz.

Kisné Takács Ágnes Král Péterné Nyergesné Kovács Mária Schmidt-Gerencsér Mária Sirkó Attila Tolmácsiné Godó Gabriella Véghné Pintér Friderika

A hét pedagógus megismerte a SULINET DIGITÁLIS TUDÁSBÁZIS (SDT) használatát.

Elvégeztek egy 30 órás Mérés – értékelés szavazóegységgel képzést.

IKT mentor-szaktanácsadó segítette. A tanulói laptop program bevezetését IKT fejlesztési folyamat-szaktanácsadó, IKT mentor-szaktanácsadó segítette.

Az IKT szaktanácsadó és mentor segítségével készül az iskolánk IKT stratégiája.

A laptop programot bevezető pedagógusoknak Hajdara Gábor, IKT-asszisztens nyújt segítséget.

Egerben jártunk, hogy laptopos „Jó gyakorlatot” lássunk az Eszterházy Károly Gyakorló Általános Iskolában.

Hospitáláson, műhelymunkán vettünk részt.

Egy újabb pályázat eredményeképpen várjuk 160 darab tanulói laptop megérkezését.

A felkészülés előtt is használtunk laptopokat például: internetes böngészésre, a matematika házi feladat ellenőrzésére.

A tanulói laptop program keretében folyamatosan és tantárgyanként tervezzük a tanulói laptopok felhasználásának lehetőségeit, és tantárgyanként óraterveket készítünk.