Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Advertisements

Térinformatika a Soproni Vízmű Rt. - nél Bódis Gábor Varga Ákos Sopron és Környéke Víz- és Csatornamű Rt.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
A TANULÁS Készítette: Suplicz Sándor pszichológus docens és Fűzi Beatrix tanársegéd Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Zákányszék bemutatása Készítette: Paraginé Tóth Edina.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
Grafológia. Tű Valéria 7.b Homola Melinda 6.a Jánoska Dorina 5.a.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Internet tudományos használata
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
OLVASÓSZOLGÁLATI TEREK
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Vezetékes átviteli közegek
Pályaválasztási tanácsadás
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Mayer József Budapest február 27.
DR. GÉGÉNYNÉ HORVÁTH TÜNDE
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Caracalla udvarában Kalandjáték 1.
A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
14. A SZÖVEGFAJTÁK JELLEMZŐI mozaweb. hu/mblite. php
Környezeti teljesítményértékelés
Az életvezetés etikája - a döntésről
Lovagi Játékok projekt
Projektmunka Földrajzolok
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
A VILÁG LEGNAGYOBB TANÓRÁJA 4.B
középfokú felvételi eljárás
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
KÉPZÉSSEL A MUNKAERŐ-HIÁNY ELLEN?
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Készítette: Boros Bence
Felhasználóképzés a kórházban
DARUS.
A TANULÁSMÓDSZERTAN ALAPJAI
Új pályainformációs eszközök - filmek
Swarovski Kristálymúzeum.
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Összeállította: J. Balázs Katalin
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Fülemüle 5.b.
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Dr. Vasas Lívia, PhD december
Fekete harkály.
Értékeink mentén TOP Pályázat benyújtása.
Áramlástan mérés beszámoló előadás
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b

Az Üveghegyen túl - projekt Szülői tájékoztató. Köszönjük a szülők fantasztikus segítségét! Rajzórán megjelenítettük az Üveghegyen túli mesevilágot. http://menthai.cafeblog.hu/2015/06/16/aki-nem-hiszi-jarjon-utana/

Igyekeztünk felidézni mindazt, amit a mesékről eddig megtudtunk.

A mesékkel való ismerkedés

Szövegértelmezési feladatok Az események sorba rendezése a rajzfilmek képkockáinak segítségével. Képekhez mondatok, szövegrészek kapcsolása, ok-okozat megfigyelése. Fotók: Magyar népmesék: Az égig érő paszuly, Hamupipőke királyfi

Önellenőrzés Szövegértelmezés

Szövegértelmezési feladatok Vázlatkör Önellenőrzés – A csoportmunka értékelése

Szövegértelmezési feladatok www.salamon.ro/old/index.php/webteszt

Az égig érő paszuly csíráztatása Digitális fotósorozat készítése – filmkészítés (folyamatos fotókészítés a növekedésről)

Drámajáték - Állóképek „ A király kiadta a parancsot, hogy az aranypapucs elvivője jelentkezzen. Nem jelentke-zett senki. Ekkor a katonák elkezdtek házkutatást tartani.” (Hamupipőke királyfi)

Mesei jellemzők gyűjtése Székely Sarolta Gréta Humpester Tamás Mayer Dorina Palcsák Dávid Paint szoftver használata

Saját mesék alkotása (digitális fotókból képregény készítése) Szoljár Attila meséje (ha ide kattintasz, megnézheted) Jónás Bálint meséje (ha ide kattintasz, megnézheted) Horváth Levente adaptációja (ha ide kattintasz, megnézheted)

Író-olvasó találkozó

Projektzárás A saját alkotású mesék levetítése az évfolyamtársaknak. Az elkészült dokumentumokból kiállítás rendezése.

Mi tetszett a legjobban?