Classis Human Vezetési Tanácsadó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Advertisements

Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Szakmai hálózatok működésének eredményessége és dilemmái Innováció – megújulás – növekedés VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március.
PBKIK Ny. sz.: ; AL-1313, Piacsek László Zoltán Vezetés Összeállította: Piacsek László Zoltán.
KÖZHASZNÚSÁG MEGTARTÁSA, - MEGSZERZÉSE Molnár Elvira Bács-Kiskun Megyei Civil Információs Centrum 2014.
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Belső kommunikációs tréningek
Gazdasági informatika - bevezető
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
Kőszegi Forrás- Kőszeg
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Konfliktusok az iskolában
Hipotézisvizsgálat.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Bemutatkozik az iskolapszichológus
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Környezeti Kontrolling
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A gyermeki jogok érvényesítése
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
U8 – U10 célok a szezonra.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Classis Human Vezetési Tanácsadó Dr. Palotai Gabriella Ügyvezető igazgató Tanácsadó tréner Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. CSAPATMUNKA Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. Mik azok a csapatok? A csapat olyan csoport, mely az alábbi jellemzőkkel bír: Csapatnak tekinthető bármely számú ember együttese akik folyamatosan hatnak egymásra, pszichológiailag kötődnek egymáshoz egy vagy több közös céljuk van csapattagoknak meghatározott szerepe van, kölcsönösen függenek egymástól és a csoporttól. Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. Mikor kell a csapat? Amikor egy embercsoportnak tartósan együttes erőfeszítést kifejtve kell együttdolgozni meghatározott eredmények elérése érdekében. Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Mikor beszélünk munkacsapatról? A munkacsapat olyan egyének csoportja: akik együtt dolgoznak azonosak a munkával kapcsolatos céljaik munkájuk kölcsönösen függ egymástól a célok megvalósulásához együttműködnek meghatározott szerepük van Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Szervezeti csoportok Formális Informális a szervezet hozza létre spontán szerveződnek vertikális (érdek) csoportok főnök beosztott viszony Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Csapatfejlődés szakaszai MEGALAKULÁS: „gyermekkor” 2. szakasz KONFLIKTUSOK: „kamaszkor” 3. szakasz NORMÁK KIALAKULÁSA: „felnőttkor” Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. Megalakulás jellemzők, kérdések viszony a vezetéshez Mi a közös célunk, feladatunk? Miben vagyunk hasonlóak? tagok befogadása alapcélok tisztázása tájékoztatás A csapattagok erősen függnek a vezetéstől, minden vezetést elfogadnak. Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. Konfliktusok jellemzők, kérdések viszony a vezetéshez Kié a hatalom? Hogyan döntünk? ellentétek provokációk az egyéni különbségek felismerése A csapattagok kihívást intéznek a vezetés ellen, lázadnak, megkísérlik megmutatni egyéniségüket, és befolyást szerezni. Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft. Normák kialakulása jellemzők, kérdések viszony a vezetéshez csapat összetartás kialakulása csapaton belüli szerepek tisztázása közös módszerek kialakítása szabályok definiálása és elfogadása A szabályoknak megfelelően kialakult stílus elvárása, megfelelő támogatás igénye, kooperáció. Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.

Sikeres együttműködést kívánok! Classis Human Vezetési Tanácsadó Kft.