Általános tanulságok a világ vezető márkáitól

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Advertisements

DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
Vállalati gazdasági kérdések Pékakadémia2010.április.20.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy.
 Alap tudnivalók Alap tudnivalók  Az If és a While folyamatábrák Az If és a While folyamatábrák  Probléma Probléma  A while ciklus (általános alak,
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Hypertonia Készítette: Keilbach Józsefné, FMISZI Bicske Felhasznált irodalom: Ember I.(szerk.)Népegészségügyi orvostan 140 és/vagy 90 Hgmm-t elérő és az.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Sajtó és szabadság: a médiairányítás a 20. századi Magyarországon
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Sárpilisi Horgászok Egyesülete
A felvilágosodás korának testkultúrális reformjai
1Transzplantációs Alapítvány
Komplex természettudomány 9.évfolyam
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Vízkeresők csoport: Beke Szabolcs Bojtor Cintia Hegedüs András
Legújabb kávés trendek a vendéglátásban
VAGYOK KI, AKAROK MIT..
KRE-AKTÍV motivációs projekt
TAPASZTALATAIM A MATARKÁVAL
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Általános kémia
Munka és Energia Műszaki fizika alapjai Dr. Giczi Ferenc
Tartalékolás 1.
Szombatiskola, mint baráti kör
Projektmunka Földrajzolok
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
A program általános célja
a hegyoldalakat borító erdőket, és csodáltam a természet szépségét,
A mennyei világ lelki áldásai 2. rész
Kedvenc levelező szoftverem
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Család és iskola Nevelés.
Hőmérsékleti Excel táblázat „előállítása”
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Albert Schweitzer Tucy
Balázs Erzsébet Alelnök Nemzetközi értékesítés
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Tremmel Bálint Gergely ELTE-TTK, környezettudomány MSc
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Tudásversenyben... Drajkó László ügyvezető igazgató
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
A mérés
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
…Alkotásod vázlatai meghozták kedvem, hogy megosszam Véled jelenlegleg íródó versemet. Ahogy levelemben említettem korántsem oly tiszteletre méltó, mint.
Mikro- és makroökonómia
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
Hogyan készítsünk előadást?
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Algoritmusok.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Készítette: Alvibegu csapat
TUDJON MEG TÖBBET AZ XSTM POWER DRINK ENERGIAITALRÓL!
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
A tehetséggondozás kihívásai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

-------- Általános tanulságok a világ vezető márkáitól -------- KÖTŐDÉS -------- Általános tanulságok a világ vezető márkáitól -------- Feitel Balázs, ügyvezető igazgató, Millward Brown

NÉHÁNY MÁRKÁNAK JÓL SIKERÜLT ERŐTELJES KÖTŐDÉST KIÉPÍTENIE

A VILÁG LEG-ÉRTÉKESEBB MÁRKÁI 2011-BEN # Δ Márka Márka érték (milliárd $) Márkaérték változás 1 2 Apple 153,285 84% -1 Google 111,498 -2% 3 IBM 100,849 17% 4 McDonald's 81,016 23% 5 Microsoft 78,243 2% 6 Coca-Cola* 73,752 8% 7 15 at&t 69,916 N/A 8 Marlboro 67,522 18% 9 China Mobile 57,326 9% 10 GE 50,318 12% A VILÁG LEG-ÉRTÉKESEBB MÁRKÁI 2011-BEN

NINCSEN NYERŐ KÉPLET, DE TANULSÁGOKAT ÉRDEMES LEVONNI

Sikeres márka Vezető szerep (Projected Leadership) Egyértelmű image (Clarity of associations) Sikeres márka Nagyszerű termék (Great products) Erős üzleti alapok (Strong business basics)

HA ERŐS A MÁRKA, AKKOR KI TUD JÖNNI A HULLÁM-VÖLGYBŐL

Kötődés: olyan mint a párkapcsolat… „Csak én tudom megadni neki, amire igazán vágyik?” Kötődés „Jobb vagyok neki valamiben, mint mások?” Előny „Jó benyomást tettem rá a randin?” Teljesítmény „Vajon úgy gondolja, hogy illünk egymáshoz?” Relevancia „Tudja egyáltalán, hogy létezem?" Ismeret

…nem állandó Ismeret Relevancia Teljesítmény Kötődés Előny

Vajon miért kötődnek az autómárkákhoz?

A KÖTŐDÉS KIALAKÍTÁSA A FOGYASZTÓI IGÉNYEK MEGÉRTÉSÉVEL KEZDŐDIK

SIKERES MÁRKAÉPÍTÉST!