Oracle WebInvoice – elektronikus számlakezelés Tasi József Oracle Hungary Kft. jozsef.tasi@oracle.com
Tartalom Megoldandó problémák Webinvoice szolgáltatások Tapasztalatok További lehetőségek
Manuális számla igazoltatás „kihívásai” Számla utaztatás a földrajzilag tagolt szervezetek esetén Felelősök/jóváhagyok azonosítása, megtalálása Eltűnt, kallódó számlák Nyomon követés nehézségei Hosszú feldolgozási idő
WebInvoice - Elektronikus számla Szkennelt számlakép Adatok alap azonosító adatok információk a könyveléshez (költségfelosztás, megrendelés szám stb.) Csatolt dokumentumok Előzmény számlák Irattározással kapcsolatos információk Megjegyzések Stb.
WebInvoice - Folyamatok Alapja Hierarchiák, akár több is: költséghely szerinti (szervezeti hierarchia) Költségnemek szerinti (közmű, gépjármű, stb.) Személyhez/funkcióhoz-beosztáshoz kapcsolt értékhatár Típusok (párhuzamos/szekvenciális) Adhoc Szervezeti hierarchia alapján költségnemes Információ gyűjtő Üzleti folyamatok Igazoltatás Utalványozás
WebInvoice – Funkció csoportok Folyamatok irányítása Folyamatok történetisége (ki-mikor-milyen műveletet hajtott végre) Akciókhoz kötött számlaváltozatok kezelése Irattározás Értesítések (email) Helyettesítés Integráció az Oracle Financials rendszerrel Monitorozás Több nyelvű felület, amit felhasználók maguk tudnak állítani Stb.
Tapasztalatok Az ügyvitel a számlakezelés területén rendszereződnek A számlakezelési folyamat felgyorsul: több hétről 3-5 napra Nincs elveszett számla Késedelmi kamatok csökkenése
Továbblépési lehetőségek Elektronikus aláírás kezelés A rendszer tudja kezelni az igazolások során az elektronikus aláírást. Az adott szervezetnek kell biztosítani a szükséges infrastruktúrát. APEH elfogadja az elektronikus számlát Május 1-től a szervezetek a számítógéppel előállított számlát elektronikusan is továbbíthatják és tárolhatják.
Köszönöm a figyelmet Tasi József Oracle Hungary Kft. jozsef.tasi@oracle.com