„AZ IGÉNYTŐL A MEGVALÓSULÁSIG” HONI PLUSZ EGYESÜLÉS – GAIASOLAR KFT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Advertisements

A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
E.ON – Versenyben Önökért! Novotny Dénes KKV szegmensvezető Értékesítés és Marketing Osztály.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
Az összeállítás szempontjai Lakóegységek Lakócentrum Lakóközösségek Tea-ház.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Nemzeti Audiovizuális Archívum
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Kertészet korszerűsítése - ültetvénytelepítés támogatására öntözés
Esélyek a munkaerőpiacon
Hitelkonstrukciók a pályázati rendszerben
Természeti erőforrások
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Tóth Gábor Heves Megyei Kormányhivatal Jogi és Koordinációs Főosztály
Caracalla udvarában Kalandjáték 1.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A szaktanácsadásról.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A program általános célja
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A hazai KKV-k fejlesztése hiteltermékkel
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Új pályainformációs eszközök - filmek
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése A Döntőbizottság tapasztalatai.
SZTE ÁJTK Tehetségnap június 10.
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Helyi támogatási kérelmek benyújtásának ügymenete
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
A tudáspiacok.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

„AZ IGÉNYTŐL A MEGVALÓSULÁSIG” HONI PLUSZ EGYESÜLÉS – GAIASOLAR KFT. VÁLOGATÁS „AZ IGÉNYTŐL A MEGVALÓSULÁSIG” MEGUJULÓ ENERGIÁK HONI PLUSZ EGYESÜLÉS – GAIASOLAR KFT.

MEGÚJULÓ ENERGIÁK – MEGUJULÓ LÉTFELTÉTELEK AZ IGÉNYTŐL AZ ÖTLETIG MEGÚJULÓ ENERGIÁK – MEGUJULÓ LÉTFELTÉTELEK AZ ÖTLETTŐL A MEGVALÓSÍTÁSIG

NEM PÁLYÁZAT, HANEM ROGRAM AZ IGÉNY, KÉNYSZER, LEHETŐSÉG AZ EMBERI KÖZÖSSÉGEK MINDEN SZINTJÉN ADOTT NEM PÁLYÁZAT, HANEM ROGRAM AZ EMBERISÉG A TEREMTŐJÉHEZ VAGY A SORSÁHOZ NYÚJTJA BE, AZ EGYÉN ÉS KISEBB KÖZÖSSÉGEK AZ ELÉRHETŐ PÁLYÁZATI FORRÁSOKRA

EGY MEGFOGALMAZHATÓ ÉS MEGFOGALMAZANDÓ KONKRÉT IGÉNY PÁLYÁZZUK MEG A NAP-KORSZAKOT!

NE EZT A KÉNYSZERT ! HANEM EZT A LEHETŐSÉGET !

MIT ÉRDEMES ÉS MIT KELL KORSZERŰSITENI ? A LAKÁSON KÍVÜLI FŰTÉS A TEREMTŐ KOMPOTENCIÁJA A MI KOMPETENCIÁNK A LAKÁSON BELÜLRE ÉS KÖZVETLEN ÉRINTKEZŐ FELÜLETEIRE TERJED KI GAZDASÁGOS ENERGIAFORRÁS A GAZDASÁGOS ENERGIÁT HATÉKONYAN FELHASZNÁLÓ LAKÁS

AZ IGÉNY MEGJELENT TÁMOGATÁSI FORRÁS VAN PÁLYÁZATI CSOMAG BENYÚJTHATÓ TÉNYLEG MEGJELENT-E ? Egyes területeken éppen ennek a felkeltése a legnagyobb feladat TÁMOGATÁSI FORRÁS VAN ISMERIK-E ?, ELÉRHETŐK-E ? Érvényesül-e az információ – kommunikáció - szolgáltatás egysége? PROGRAM KELL AMI ALAPJÁN A MIT AKAROK, MIVEL, HOGYAN ? Gyakori naiv kérés. Írjál már nekem egy jó pályázatot? PÁLYÁZATI CSOMAG BENYÚJTHATÓ A PÁLYÁZATI ADATLAP A PÁLYÁZAT EGYKIS TERJEDELMŰ RÉSZE Legfontosabb része a Megvalósíthatósági Tanulmány

MIKOR BUKHAT EL AZ IGÉNY ? Forráshiány, információ és kommunikáció hiány,szolgáltatáshiány Van ugyan saját forrásom, de nem elég és nem tudom, hogy mire használható? Nincs aki elkészítse a forrás megszerzéséhez szükséges programot MIKOR BUKHAT EL A PÁLYÁZAT ? Nem nézem meg alkalmas vagyok-e a pályázat benyújtására? Rendelkezek-e a nem hiány pótolható dokumentumokkal? Az értékelési szempontok alapján bejuthatok-e a támogatható kategóriába? A forráshiány miatt elutasított pályázat már több mint megtett félút. MIKOR LESZ ROSSZ A MEGVALÓSÍTÁS Ha nem tudunk elszámolni. Ha műszakilag, technológiailag rossz volt a tervezés (nem volt kompetenciája a valósággal) Ha nincs meg a szakszerű kivitelezés humánerőforrás háttere.

A MEGVALÓSÍTÁS HUMÁNERŐFORRÁSÁNAK AZ IGÉNYE NE KUTYA WELNESZRE LEHESSEN EGYSZERŰEN 100 MILLIÓS TÁMOGATÁST NYERNI, HANEM SOK EZER MILLIÁRD DOLLÁRT NAPERŐMÚVEKRE. AZ OKJ-BEN PÁLYÁZHASSA MEG MÉLTÓ HELYÉT A KUTYAKOZMETIKUS ÉS A MŰKÖRÖMÉPÍTŐ MELLETT A NAPENERGIÁHOZ ÉRTŐ SZAKMUNKÁS, A FELSÓ OKTATÁSBAN ÉS PEDAGÓGUS KÉPZÉSBEN A TECHNOLÓGIAVÁLTÓ SZAKOKTATÓ EMBEREK ÉN NEM A KUTYAWELLNESBEN ÉS A KÉNYELMES LAKÁSOKBAN ÉRZEM JÓL MAGAM, HANEM A TEREMTŐ TISZTA NAPSÜTÖTTE SZABAD ÉGBOLTJA ALATT A KUTYA ÜZENETE

TEHNOLÓGIAVÁLTÓ SZAKKÉPZÉS KIEMELT PROGRAMUNK TEHNOLÓGIAVÁLTÓ SZAKKÉPZÉS

A PROGRAM PILLANATKÉPEI MÁSIK DIA