Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FENNTARTHATÓ FÖLD és a felé tett lépések dr. Hetesi Zsolt
Advertisements

Kiutak a válságból?. Kiút feltételei • Rendszerszemlélet • Szociális igazságosság • Környezet eltartóképesség szerinti használata • Paradigmaváltás •
ÖKO-Pack Nonprofit Kft.
Harazin Piroska - Kollár László A MI KÜLDETÉSÜNK, HOGY FELKÉSZÍTSÜNK A KÜLDETÉSEDRE A Boldogság Közgazdaságtana Konferencia; Budapest, március 28.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
FENNTARTHATÓ(?) FEJLŐDÉS
A munka fogalma és társadalmi jelentősége
Készítette: Reményi Nóra és Tomojzer Dóra
Miért boldogabbak az emberek az egyik országban, mint a másikban?
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Az életminőség mérése Kelemen Rita
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
Fogyasztói szociológia
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
1 Pont, 3 Szervezet Unió Alapítvány •A helyzethez képest életben maradtunk •Árvíz, rémhírek, rossz idő •Működtettük, túléltük •Az első pályázat.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács Létrehozásának körülményei és céljai Regionális fórum, Veszprém, november11. Dr. Szili Katalin, NFFT elnöke.
A pozitív pszichológia
Az életminőség kutatás jelentősége a globalizálódó társadalomban
Sodrásban vagy flow-ban? vezetők újratöltve
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Szakíts magadnak időt…..
Endogén vidékfejlesztés lehetőségei és kihívásai Kultúra-gazdaság a Gyimesi-szorosban Nagy Kalamász Ildikó MTA PTI 2007.
Népszerű kultúra és magaskultúra
Subjective Well-Being
A jó munkahely kritériuma A vezetés és a vezető
MOTIVÁCIÓ.
A harmadik erő elméletei
Zöld kommunikáció - esetek November 21.. Mit tudunk?
A marketing alapjai.
Magyarország 2015: Fenntartható fejlődés (záró beszámoló) Bulla Miklós MTA szeptember 28.
A vidéki tér sikertényezői
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Migrációs trendek és helyi közösségek Baranya megyében Konfliktusok és stratégiák a hátrányos helyzetű kistelepüléseken RAGADICS TAMÁS PTE BTK, SZOCIOLÓGIA.
EURÓPAI TANÁCSADÓK SZÖVETSÉGE (ETSZ), European Consultants Unit (ECU)
Művelődés-gazdaságtan
Döntéshozatal.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Internetezés és társadalmi státusz Forrás: TÁRKI Omnibusz december, Medián június Internet-használók aránya a háztartások egy főre jutó jövedelmi.
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Thomas S. Kuhn: A tudományos forradalmak szerkezete
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
A világ jövője Szekszárdi Júlia Forrás: Nováky Erzsébet, Hankiss Elemér.
Civil Európa – civilek Európában
A Rábaköz agrárgazdaságának fejlesztési lehetőségei Hutflesz Mihály ügyvezető Régiófókusz Nonprofit Kft Csorna, december 17.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A harmadik erő elméletei
A TÁRSADALMI JÓL-LÉT TÉRBELI KÜLÖNBSÉGEI A MAGYAR NAGYVÁROS- TÉRSÉGEKBEN Berki Márton – Halász Levente MRTT Vándorgyűlés Veszprém, november
A duális képzés, mint a tudásmegosztás új platformja Prof. dr. habil Bencsik Andrea egyetemi tanár.
Boldog Európa, boldogtalan magyarok? Dr. Lelkes Orsolya, European Centre, Bécs II. Magyar Pozitív Pszichológia Konferencia – április 29.
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
MÉRÉS ÉS ÉRTÉKELÉS A VIZUÁLIS KULTÚRA TANÍTÁSÁBAN c. konferencia Kádárné Szepesi Ibolya Az általános iskolai értékelés formái, jelene és jövője Eszterházy.
Lelki egészség kontra kiégés A lelki egészség megőrzésének és a kiégés elkerülésének lehetőségei Stionné Tokaji Judit
1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.
Belülről Vezetés “Egy teljes élmény magadért” 12 év – 50 csoport – 400 ember 12 év – 50 csoport – 400 ember A MEGÚJULÁS NAVIGÁTORA ÉLET ERŐ MŰHELY Cséffalvay.
Kenesei Zsófia-Kolos Krisztina Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő?
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Közösségi egészségügyi szolgáltatások jólléti szerepe Egy hazai kísérlet tapasztalatai Marketingtudományi Évkönyv koreferátum Marketingtudományi Disputa.
Megbízhatóság alapú menedzsment Jónás Tamás szeptember 3.
Győri helyi közösség Helyi közösségi fejlesztési stratégia
Országos tanácsadási konferencia
A cég helye a tulajdonos(ok) boldogság-portfóliójában
Előadó: Dr. habil. Szabó Zoltán PhD MBA egyetemi docens
Pénz vagy Boldogság? 4. előadás Date:
Ingatlan fogalma december 27..
Közfoglalkoztatás Szombathely városban Előadó: Horváth Olga.
Előadás másolata:

Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője Kunsági Andrea Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője Recenzió Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina cikkéhez MTA Marketingtudományi Disputa 2016. december

Szolgáltatás-osodás Terméktől a szolgáltatás hangsúly felé Egyénre szabott terméktől A szubjektív fogyasztói szolgáltatásokig

Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig Boldogság forrása Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig Alkotás, szakrális tevékenység – munka Éneklés, tánc – közösségi tevékenység Felhalmozás ismeretlen Természettel való összhang

Munka és társadalmi tevékenységek . Munka és társadalmi tevékenységek

Termékközpontú fogyasztás Elszemélytelenedés . Termékközpontú fogyasztás

A boldogság forrása A fogyasztás? A bőség, a fogyasztói elégedettség? A torkosság?

az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet A boldogsághoz vezető út az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet

a kellemes, pozitív élményekkel teli, hedonista életvitel

Boldogság – jóllét – szolgáltatások hatása Élmény turizmus Transzformatív szolgáltatások

Elöregedés - elszegényedés Információhiány Képzetlenség A jólétnövelő okos szolgáltatások hozzáférhetősége korlátozott

Trendek Vevői aktivitás – passzivitás Fogyasztói innováció-elfogadás

Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe Erdős Géza Akcióelmélet – teljes szívvel végzett alkotó tevékenység vs. apátia Csíkszentmihályi Mihály Flow-elmélet – az alkotás folyamata örömszerző, csapatmunka szinergia-hatása, sportoló-szurkolói klubok

Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe Tversky és Kahnemann: Kilátáselmélet - nyaralás és vastagbéltükrözés példáján – Tapasztalat emlékezet rejtély https://www.ted.com/talks/daniel_kahneman_the_riddle_of_experience_vs_memory?language=hu (4.00-9.13) A boldogság és az elégedettség nem korrelál

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!