Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Advertisements

A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK WEBOMETRICS RANGSORÁNAK VIZSGÁLATA GOOGLE PAGERANK TEKINTETÉBEN DOSz – Tavaszi Szél Konferencia 2016 Losonczi György.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszék Budapest a nemzetközi utazók szemével Előzetes kutatási jelentés A Ráday utca pozicionálása kapcsán Budapestre.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Gazdasági informatika - bevezető
Muraközy Balázs: Mely vállalatok válnak gazellává?
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
Gyűjtőköri szabályzat
Becslés gyakorlat november 3.
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
1. dia A szakdolgozat címe
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Egy üzemben sok gyártósoron gyártanak egy bizonyos elektronikai alkatrészt. Az alkatrészek ellenállását időnként ellenőrzik úgy, hogy egy munkás odamegy.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A HŐHATÁS ÖVEZET KEMÉNYSÉGÉNEK BECSLÉSE EGYSZERŰ MÓDON
Becsléselmélet - Konzultáció
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Monostoriné Hörcsik Renáta
2.1. Használhatósági célok
Környezeti teljesítményértékelés
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A naptevékenységi ciklus vizsgálata a zöld koronavonal alapján
A létminimum-számítás megújítása
Globális klímaváltozás mérséklésére, üvegházhatású gázok emissziójának csökkentésére szerveződő nemzetközi megállapodások Bereczky Zsóka 2015.
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Használt étolaj gyûjtésére készült kampány
Dr. Hubai Ágnes Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége, elnök
Természettudományi kiselőadás címe
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
STRUKTURÁLT SERVEZETEK: funkció, teljesítmény és megbízhatóság
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Megfigyelés és kísérlet
MÉZEK KÉMIÁJA PÁLYÁZAT
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Rappai Gábor, szeptember 25.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
A tehetséggondozás kihívásai
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Intuitív szakértői módszerek
Előadás másolata:

Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány A tárgyalás kommunikációs stílusát befolyásoló érzelmi intelligencia tényezők vizsgálata Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP-13-002”

Személyes érdeklődés

Szakmai vonatkozások

Vizsgálat módszertana Egyszerű alkalmazás Megbízható Előre rögzített kérdések ( válaszok) Viszonylag egyszerű elemzés

Kommunikációs kérdőív (Rudas,2007) Bar- On féle Érzelmi intelligencia teszt (Balázs,2013)

50 állítás Mennyire jó kommunikátor? Válaszok: 1-től 5- ös skála Kommunikációs kérdőív 50 állítás Mennyire jó kommunikátor? Válaszok: 1-től 5- ös skála

Érzelmi intelligenciát méri Válaszok: 1-től 5-ös skála 121 állítás Érzelmi intelligenciát méri Válaszok: 1-től 5-ös skála Bar- On féle érzelmi intelligencia teszt

Kutatási kérdés, hipotézis Milyen mértékben befolyásolja az egyén kommunikációs stílusát az érzelmi intelligenciája? Az érzelmi intelligencia befolyásolja a tárgyalások során alkalmazott kommunikációs stílusokat.

Eredmények részletezése Életkor megoszlása

A tárgyalás során használt kommunikációs stílusok ÁTLAG BARÁTSÁGOS 28 13,4 BENYOMÁST KELTŐ 14,21 ELLAZULT 12,54 VESZEKEDŐ-VITÁZÓ 12,71 FIGYELMES 11,79 PRECÍZ 12,9 ELEVEN-KIFEJEZŐ 13,64 DRÁMAI 12,82 NYÍLT URALKODÓ 12,25 A KOMMUNIKÁTOR KÉPE 11,82

Tárgyalási kommunikációs stílus és az érzelmi intelligencia kapcsolatának vizsgálata

Kutatási kérdés Hipotézis Összegzés Kutatási kérdés Hipotézis

Köszönöm a figyelmet! Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP-13-002”