Közösségek, iskolák, resztorativitás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gyermekvédelem alapjai – miért szükséges, mire jó a gyermekvédelmi protokoll? Csókay László KPSZTI április 13.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
1.  4/1999. (Bk.6.) a minisztérium szervezetei és a belügyminiszter irányítása alá tartozó önálló szervek áldozatvédelmi feladataira  ORFK vezetője.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Az iskolavédőnő szerepe az oktatási intézmény egészségnevelési drogstratégia megvalósításában Előadó Pátkai Beáta iskolavédőnő A védőnők szerepe az iskolai.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Működését meghatározó törvények,rendeletek
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Atomenergiáról – mindenkinek
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
BTMN.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Intézmény minőségirányítási programja
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Iskolai szociális segítő
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

Közösségek, iskolák, resztorativitás II. Országos REsztoratív KOnferencia Közösségek, iskolák, resztorativitás Gál Ferenc Főiskola 2017. november 17. Szeged, Dóm tér 6.

Program 08:00-09:00 Regisztráció Köszöntő Dr. Kiss-Rigó László szeged-csanádi püspök Dr. Kozma Gábor rektor, GFF Megnyitó Dr. Maruzsa Zoltán közoktatásért felelős helyettes államtitkár, EMMI 9:30-10:30 Plenáris előadások I. A pedagógusok szerepe a konfliktuskezelésben és a resztoratív sérelemkezelés alkalmazásában Pálfi Erika főosztályvezető, EMMI Az iskolai bántalmazás megelőzése és kezelése - resztoratív szemléletben Dr. Jármi Éva adjunktus, ELTE PPK 10:30-11:00 Szünet 11:00-12:00 Plenáris előadások II. Együttérző közösségek építése a fogyatékosságról szóló narratívák elemzésével Dr. Carol Hamilton Waikato Egyetem, Hamilton, Új-Zéland Közösségek, ahol mindenki számít Dr. Kecskeméti Mária Aotea Középiskola, Wellington, Új-Zéland 12:00-13:00

13:00-14:15 Szimpózium Mentalizáció szerepe a bullying ellenes programokban. A Pécsi Tudományegyetem Pszichológiai Intézetében folyó zaklatás ellenes munka bemutatása. Dr. Lénárd Kata adjunktus, PTE PI Az internetes zaklatás pszichológiája Arató Nikolett tudományos munkatárs, PTE PI A kötődés és a kapcsolat értékének visszaállítása resztoratív eljárással Dr. Petróczi Erzsébet főiskolai tanár, GFF A valóság vizébe merítkezve - resztoratív technikák a szegedi iskolákban Dr. Csomortáni Zoltán adjunktus, GFF Kérdések, hozzászólások 14:15-14:30 Szünet 14:30-15:30 Kerekasztal Ellenfelek vagy Sorstársak: A resztoratív módszerek lehetőségei a közoktatásban Weiszhaár Beáta Nevelési Tanácsadó vezető, Csongrád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Szegedi Tagintézménye M. Toronykőy Márta Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztályvezető, alezredes Vass Angéla Szegedi Gedói Általános Iskola, Resztoratív modellintézmény igazgató Ficz Gábor Csongrád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Szegedi Tagintézménye, Iskolapszichológus koordinátor Moderátor: Dr. Csomortáni Zoltán

A programváltoztatás jogát fenntartjuk. 15:30-15:45 Szünet 15:45-17:15 Műhelyek Kaland az emberi lélek útvesztőiben – mediáció az idősek otthonában Polgár Éva intézményvezető, Szegedi Zsidó Hitközség Szeretetotthona Williams életkészségek bemutató Dr. Tandari-Kovács Mariann adjunktus, GFF Resztoratív tréningek a köznevelési intézményekben Polyák Ferenc szervezetfejlesztő, tréner, Humánszolgáltató Kft. A puding próbája - milyen megtapasztalni a resztoratív szemlétet az iskolában? Resztoratív Team és Dr. Csomortáni Zoltán Nevelési Tanácsadó pszichológusai, Csongrád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Szegedi Tagintézménye, 17:15-17:30 Pedagógus-továbbképzés tanúsítványok átadása A programváltoztatás jogát fenntartjuk.