AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Advertisements

Köszöntjük Önöket a Pollack Mihály Általános Iskola Árpád Fejedelem Tagiskolájában.
1994-ben telepedett le Arlóban, Magyarország északi határának közelében (Ózd mellett). Küldetésük a szemlélődésből és a testvériség megéléséből fakadó.
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
Közoktatás-fejlesztési projektek az Európai Unió
Kompetenciafejlesztés
2012.FEBRUÁR 20-MÁRCIUS 13. Deák Ferenc Általános Iskola, Iregszemcse felső tagozat.
Méltósággal segíteni, Jót s jól tenni
Feldolgozás gondolattérkép segítségével
A gyermek, aki az IPR mögött van
KÖZÖS FELELŐSSÉG avagy EGYÜTTMŰKÖDÉS A SZÜLŐI HÁZZAL
FERENCES ÉLETÜNK SZENT FERENC KISN Ő VÉREI KÖZÖSSÉGÉBEN.
Ha a gyerekek bátorítva élnek, megtanulnak bízni.
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Vincze Tibor életrajza
A keskeny úton vígan megyek, jöhetnek közben völgyek, hegyek,
Isten küldte Szent Fiát, Jézust Szeretni, gyógyítani jött
Várnai Péter: Hit – hivatás - hűség április
Virágok rev ű je… Az én egyetlen eszközöm, a nyugalom!
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
Karácsonyi fények.
Az én szüleim és a te szüleid
„Mi dolgunk a világban?”
A TÉKOZLÓ FIÚ (Negyedik lecke) Felismerés III..
Dorothy Law Holte Egy élet a kezedben.....
Az én kedves barátimnak
Alkalmazkodás fejlesztési lehetőségei
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Új tanulási formák adaptálása jó gyakorlat jelleggel Felkészülés a kompetencia alapú érettségi vizsgára.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 11. Szexuális úton terjedő betegségek.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Abortusz – az élet tisztelete, védelme.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz egészségre gyakorolt hatása Készítette: Lisovszki Edit.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 3. SZERELEM. TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Egészséges életmód a születendő gyermek érdekében (az egészségtelen életmód, élvezeti cikkek használatának következményei a születendő.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS FELELŐS SZÜLŐI MAGATARTÁS.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A depresszió.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A Johari-ablak.
Családi életre nevelés Házasság. Tartalom A házasság definíciója és eredete Egyházi házasságkötés Polgári házasságkötés Házasodási tendenciák napjainkban.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
KONFLIKTUSKEZELÉS, KÉSZSÉGFEJLESZTÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Miért vannak az iskolának szabályai?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
„Referenciaintézmény kialakítása a II
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
A keskeny úton vígan megyek, jöhetnek közben völgyek, hegyek,
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése DISZKRIMINÁCIÓ
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
I. Konfliktus értelmezése
INKLUZÍV NEVELÉS INTEGRÁCIÓ-INKLÚZIÓ készítette: Pusztayné Nemes Beáta.
Előadás másolata:

AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus „Az élet tisztelete azt jelenti, hogy a születés és a halál végpontjai között úgy bánunk egymással, hogy érdemes legyen a világon élni.” Popper Péter magyar pszichológus 1933. november 19. - 2010. április 16.

Dorothy Law Holte Egy élet a kezedben.... TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Dorothy Law Holte Egy élet a kezedben....

Ha a gyerekek kritizálva élnek, Megtanulnak megbélyegezettnek lenni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek kritizálva élnek, Megtanulnak megbélyegezettnek lenni.

Ha a gyerekek ellenségeskedésben élnek, Megtanulnak veszekedni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek ellenségeskedésben élnek, Megtanulnak veszekedni.

Ha a gyerekek kicsúfolva élnek, Megtanulnak szégyenlősnek lenni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek kicsúfolva élnek, Megtanulnak szégyenlősnek lenni. Ha a gyerekek kicsúfolva élnek, Megtanulnak szégyenlősnek lenni.

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek megszégyenítve élnek, Megtanulják bűnösnek érezni magukat.

Ha a gyerekek toleráns légkörben élnek, Megtanulnak türelmesnek lenni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek toleráns légkörben élnek, Megtanulnak türelmesnek lenni.

Ha a gyerekek bátorítva élnek, Megtanulnak bízni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek bátorítva élnek, Megtanulnak bízni.

Ha a gyerekek dicsérve élnek, Megtanulják megbecsülve érezni magukat. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek dicsérve élnek, Megtanulják megbecsülve érezni magukat.

Ha a gyerekek méltányosságban élnek, Megtanulják az igazságosságot. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek méltányosságban élnek, Megtanulják az igazságosságot.

Ha a gyerekek biztonságban érzik magukat, Megtanulnak hittel élni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek biztonságban érzik magukat, Megtanulnak hittel élni.

Ha a gyerekek megerősítve élnek, Megtanulják magukat szeretni. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek megerősítve élnek, Megtanulják magukat szeretni.

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ha a gyerekek elfogadva és barátságban élnek, Megtanulják megtalálni a szeretetet a világban !!! by Angel