Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Advertisements

Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Digitális világ A digitális reklám
„Avagy mit illik tudni róla, mielőtt bedőlünk neki”
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Egy csoport sikeres ember, karrierjük csúcsán, mindegyiküknek jó állása, álom autók és házak tulajdonosai, meglátogatták hajdani egyetemi professzorukat.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA.
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Kereskedelem Szakmacsoport
Az internetes gyógyszervásárlás veszélyei
A programokra vonatkozó általános szervezési ajánlások.
4. A márka fogalma, márkajel. A márkaépítés feladatai, márkastratégiák
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Image elemzés: A Szegedi Egyetemi Könyvtárról
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
Versenyjog és fogyasztóvédelem
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi portálok ajánlott használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Fogaink egészsége "Az egészség olyasmi, mint a gondosan égetett gyertya. Ha körültekintő figyelmet szentelünk gyertyánknak, sokáig fog égni." Manfred.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
A Facebook marketing trendjei
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Juventus általános prezentáció.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
LEGO Dacta program.
Az Anthropolis Egyesület
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
A reklám centruma.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
az Akasztói Szikiponty
Biyovis a mi üzletünk.
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Nemzeti Köznevelési Portál
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Elektronikus szótárhasználat
5 tipp a munka egyszerűsítésére
CONNECTRA rendszer bevezetése
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét és vonzerejét

Milyen korosztálynak szánják? Signal fogkrémek összehasonlítása Signal … Vajon miért ezt a betűtípust választotta a gyártó? Hogyan változtatja a felirat színeit? Vajon miért ezt a betűtípust választotta a gyártó? Hogyan változtatja a felirat színeit?

Márka, logó Nézzünk meg egy Signal fogkrémet! Mit gondolsz, miért ezeket a színeket választották? Milyen a logó? Mi a márka és a logó? Feleleveníthetjük a logó fogalmát is. Márka vagy áruvédjegy: megkülönböztetik az árut a hasonló termékektől, és használatuk a minőséget is jelzi Logó: Jól felismerhető, kifejező ábra, esetleg felirat, amely egy termék, cég vagy szolgáltatás azonosítására, reklámozására szolgál.

Célközönség A képekre kattintva nézd meg a reklámfilmeket! Ki a célközönség? Ajánlott a Signal fogkrém honlapjáról egy reklámfilm megtekintése. (www.signalweb.hu) Tisztázhatjuk a márka és a logó fogalmát is (ld. a Tanári kézikönyv óravázlatában és a Kislexikonban).

Online gyakorlat A képekre kattintva a márkát népszerűsítő Mosolyfüzethez és játékhoz jutsz. Ki a célközönség? Az online lapozható Mosolyfüzet hasznos tudnivalókat közöl a fogápolásról. A játékban a bohóc fogait kell megtisztítani.

Online gyakorlat Hogyan segít a film a márka népszerűsítésében? Beszéljük meg, hogyan segítik ezek a reklámok a vásárlókat abban, hogy felismerjék a Signal fogkrémet és emlékezzenek rá? Hogyan segít a film a márka népszerűsítésében? A Youtube-on is találhatunk reklámfilmeket, a TV-re kattintva egyet megtekinthetünk.

Vigyázat! Hamis termék! Fel kell hívnunk a figyelmet az interneten rendelhető, hamis védjegyű termékekre. A termékhamisítás éppen a védjegyek értékét használja ki úgy, hogy az eredeti cég engedélye nélkül használja annak védjegyét/márkajelzését. Az egyes márkák és védjegyek vásárlót megtévesztő lemásolására számos példával találkozhatunk a mindennapi életben. A termékhamisítás olykor nyilvánvaló, máskor viszont még a szakértők is nehezen veszik észre. A márkajelzés hamisítása, megtévesztő lemásolása, átalakítása a vevőket félrevezeti, gyengébb minőségű vagy egészségre káros áruhoz juthatnak. 7

Nem kereskedelmi márkák Milyen márka? Kitalálod a szervezet nevét? Hogyan sikerült felismerni ezeket? Van bármilyen hasonlóság köztük? Ismert a jótékonysági szervezeteknek logója?

Üzenet Mi az üzenete ezeknek a hirdetéseknek? Miért választották ezt a színt és képet (logót)? Hogyan segíti ez a hirdetés, hogy felismerjük a WWF márkát és emlékezzünk rá? Mi a logó? Mit gondoltok, miért választották ezt a logót? Miért választották ezeket a színeket és képeket? Hogyan segíti ez a hirdetés, hogy a WWF márka népszerűsítését?

Milyen márka? Nézzünk meg néhány internetes hirdetést és vitassuk meg a következőket: Milyen jótékonysági tevékenységet reklámoznak? Mi a hirdetés üzenete? Miért ezeket a színeket és képeket választották? Rendezze a gyerekeket párba vagy kis csoportokba, mindegyik csoportnak adjon egy hirdetést, amelyet a képernyőn lévő kérdések alapján vitassanak meg.

Honlap vagyok – Jövő órára! Vizsgálj meg egy választott honlapot, nézd meg, a különböző oldalakon milyen linkek találhatóak! Hogyan döntötte el a honlaptervező, melyik linket tartalmazza az oldal? Mi a közös a honlap valamennyi oldalán? Be lehet azonosítani a márkát az összes oldalon? Hogyan? Nézzék át a korábbi gyakorlatokból megismert egyik honlapot, vagy az iskola saját honlapját. Az osztály most ezzé a honlappá „alakul át”. Vizsgálják meg a honlap nyitóoldalát, és azonosítsák azokat az oldalakat, amelyek a nyitóoldalról elérhetőek. Ossza a gyerekeket csoportokra és adjon egy oldalt mindegyik csoportnak. A csapatok tarthatnak a kezükben egy A3-as méretű lapot az egyes oldalak nyomtatott képével. Zsinór- vagy kötéldarabokat használva hozzanak létre kapcsolatot, „linkeket” az oldalak között. Kérje meg a diákokat, hogy tartsák a köteleket és így ábrázolják a weblap egészét. A tanár különböző módokon navigál a honlapon, a gyerekek pedig elmagyarázzák, hogy „oldalként” nekik mi a feladatuk az adott honlapon, amikor a látogató oda érkezik.