Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az online siker feltételei

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az online siker feltételei"— Előadás másolata:

1 Az online siker feltételei
Tóth György Ferenc Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

2 Miről lesz szó? Az internetes marketing és reklám alapelvei
A sikeres online tevékenység feltételei A netikett, vagyis hogy mit illik és mit nem illik az internetes marketingben Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

3 Címsorok Javítsuk fel a címsorokat! Ne érjük be langyos blablával!
Vigyünk bele egy kis színt, ne féljünk a szellemességtől! „Jó hír tőzsdelovagoknak” „A nyomdából egyenesen az Internetre” „Sima ügy a diploma az Interneten keresztül?” Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

4 1. Feladat Keressen öt jó címet és öt rosszat! Elemezze ezeket!
Javítsa fel a rossz címeket! Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

5 Hozzuk emberközelbe a törzsszöveget!
A világhálón nem divat a túlzott komolyság. Csináljunk úgy, mintha mi is emberi lények lennénk!  Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

6 2. Feladat Keressen öt olyan Web-oldalt, melyet hűvös távolságtartással szerkesztettek meg! Idézzen ezekből! Jelölje be a távolságtartásra utaló részleteket! Fogalmazza át az idézett szövegeket közvetlenebb hangvételűre! Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

7 Vegyük figyelembe az online marketing és reklám új eljárásmódjait!
Kétirányú kommunikáció Az eladó bármikor elérheti a fogyasztót, akár a munkahelyén is Weblap A fogyasztó is szinte azonnal kapcsolatba léphet az eladóval Testre szabott bemutatót tarthat az eladó a vásárlónak A hagyományos marketingnél Több és mélyrehatóbb információt kell adnia Szórakoztatóbbnak kell lennie Gyorsabban és személyre szabottabban kell kielégítenie az igényeket Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

8 A tömegpiac napja leáldozott
A tömegmarketing fennmaradásához tömegpiac kell. Sör, élelmiszer, kozmetikai cikkek, autó eladás TV-n és sajtótermékeken keresztül érik el a vásárlót Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

9 A tömegpiac napja leáldozott
A direkt marketing jól körülhatárolt célközönséget igényel Címlista alapján Szoftver, hitelkártya, utazás, katalógusáruk eladására Az online marketingben nem tömegközönségről, hanem az egyének tömegéről beszélünk Egyénekre irányul Magasabb árkategóriájú fogyasztási cikkek Szoftverek, számítástechnikai berendezések Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

10 Egyenként építgessük az új kapcsolatokat!
Személyre szóló üzeneteket küldjünk! Személyre szóló üdvözlő üzenet fogadja a honlapon az ügyfelet! Tartsuk számon az ügyfél érdeklődési körét, korábbi rendeléseit, jelszavait. Pl.: Egy virágkereskedés számon tarthatja ügyfelei nevét, és az ügyfelek ismerőseinek nevét születési dátumát, évfordulóit. Értesítést küldhet az események közeledtével a virágkínálatáról. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

11 3. Feladat Keressen öt olyan honlapot, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a személyes kapcsolat kiépítésére! Sorolja fel, hogy miben nyilvánul ez meg! Milyen új ötleteket talált az előzőekben leírtakhoz képest? Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

12 A fogyasztó hosszú távú érték-becsüljük meg!
Mikor kapott egy pár sort attól a kereskedőtől, akinél árut vásárolt? Soha? Hogyan lehetne kiépíteni az ügyfél kereskedővel szembeni hosszú távú lojalitását, hűségét? Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

13 A reklám legyen interaktív
Lehetővé teszi, hogy a fogyasztó kiválassza, hogy mely információkat és milyen sorrendben óhajt megtekinteni Az átlagos online vásárló az átlag embernél Iskolázottabb Több szabadon elkölthető jövedelemmel bír Kevésbé tűri a képébe ordító reklámot Nem tűri az üzenetnek álcázott reklámokat Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

14 A reklám legyen interaktív
Az online marketingnél a fogyasztó kér információkat a cégektől, és azok gyorsan válaszolnak A fogyasztó ez után dönthet, hogy kinél rendel Az ügyesen elkészített reklám nem nagyon látszik reklámnak Az ekre válaszolhatunk Személyesen Autoresztponderrel mailbot infobot Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

15 Szolgálja a köz javát! A fogyasztó idejét és pénzét vesszük igénybe
Viszonzásul nekünk is kell értékes, ingyenes információkat adnunk, akkor is, ha nem nálunk vásárol Leírások, cikkek Program demo változatok Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

16 Ingyenes termék Az ingyenes termék érdeklődést ébreszt
Az ingatlanszakma bűvszavai: fekvés, fekvés, fekvés Az Interneté: free, free, free Látogatóinknak „ingyen” küldhetünk ban információkat Csomagban ajándékot Kész is egy minősített , vagy lakcímes lista Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

17 4. Feladat Keressen öt olyan Web-lapot, ahol „ingyen” kaphat valamilyen szolgáltatást, vagy ajándékot! Mit kell tenni az ajándékért cserébe? Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc


Letölteni ppt "Az online siker feltételei"

Hasonló előadás


Google Hirdetések