Működését meghatározó törvények,rendeletek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
VÁLTOZÁSOK A SZAKKÉPZÉSBEN április 04. dr. Harangozó Ildikó Fejér Megyei Kormányhivatal Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
KLEBELSBERG INTÉZMÉNYFENNTARTÓ KÖZPONT SZEGEDI TANKERÜLET Klebelsberg Intézményfenntartó Központ bemutatása - Csongrád megyei Tankerületei december.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Ismeret, tudás, erkölcs a vezetői feladatokban
Gyulai Implom József Általános Iskola
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Középfokú felvételi eljárás a 2016/2017. tanévben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
A lemorzsolódás jogszabályi környezete és a lemorzsolódás megelőzését szolgáló jelző- és támogató rendszer Benczúr Katalin főosztályvezető-helyettes Pedagógiai-szakmai.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Pályaválasztási tanácsadás
Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Hogyan épül az IKSZ az iskola életébe és dokumentumaiba?
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
HHR.
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
középfokú felvételi eljárás
Oktatási Igazgatóság Vaszari Judit
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
BTMN.
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Középfokú felvételi eljárás a 2017/2018. tanévben
Egyéni fejlesztési tervek
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Iskolai szociális segítő
Óvodából az iskolába Készítette: Bóczi Zsuzsanna november 13.
Előadás másolata:

Működését meghatározó törvények,rendeletek - 2011. évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről 15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről 326/2013. Korm. rendelete (előmeneteli rendszer) 20/2012 EMMI rendelet a nev.-okt-int. működéséről, köznevelési int. névhasználatáról Alapvető változások az új intézménystruktúrában 10 szakszolgálati feladat minden megyében egy Intézmény minden megyében járásonként egy-egy tagintézmény (telephely több lehet) szakvizsga kötelezettség INYR rendszer bevezetése, használata

Szakfeladatok elosztása Székhelyintézményben (megyei ellátottság) megyei szakértői bizottsági feladat (SNI) továbbtanulási, pályaválasztás tanácsadás Tagintézményekben gyógypedagógiai tanácsadás,korai fejlesztés, oktatás gondozás fejlesztő nevelés konduktív pedagógiai ellátás logopédiai ellátás nevelési tanácsadás tankerületi szakértői bizottsági feladat gyógytestnevelés iskolapszichológiai és óvodapszichológiai ellátás kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozása