AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ BIO-, SZOCIO-, PSZICHOLÓGIAI ÁTMENET KÉRDÉSEI, PROBLÉMÁI Dr. Duró Zsuzsa
Az óvoda-iskola átmenet legfontosabb kérdéskörei a pedagógiai tevékenységek tükrében
Az eredményes iskolakezdés feltételei - egyéni különbségek figyelembe vétele
Az iskolaérettség legfontosabb kritériumai testi, értelmi, erkölcsi, érzelmi, szociális területeken
A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók és a megismerő tevékenységek fejlődése
Az iskolaérettségi vizsgálat lehetséges eljárásai Komplex vizsgálatok a szűrésre
Tanácsadás a szülőknek: -Tankötelezettség, beiratkozás -Mentális kötődés az iskolához -Iskolát vagy tanító nénit válasszunk? -Feladat és teljesítmény a gyermek életében stb.
A boldog gyermek: a szakember óvónő munkájának gyümölcse
Köszönöm a figyelmet! :) www.durozsuzsa.hu tehetseg@durozsuzsa.hu