AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
H OGYAN SEGÍTHETEK GYERMEKEMNEK A STRESSZ LEKÜZDÉSÉBEN ? Szülők Iskolája 4. Nagyvárad, Dr. Balla Annamária.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
SZAKDOLGOZAT RÖVID BEMUTATÁSA NYELV – ÉS BESZÉDFEJLESZTŐ TERÜLETEN PEDAGÓGUS SZAKVIZSGÁRA FELKÉSZÍTŐ SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS, KECSKEMÉT LÁZÁRNÉ.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Dr. Kovács László Főtitkár
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Iskolaérettség.
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Teljesítményértékelési rendszer
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Tehetségelméletek elméleti alapok a tehetséggondozáshoz.
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
beruházás-tervezési ABCD
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
A „Szertár” iskolai és óvodai szociális munka projekt célja
Iskolai szociális segítő
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Óvodából az iskolába Készítette: Bóczi Zsuzsanna november 13.
A tehetséggondozás kihívásai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ BIO-, SZOCIO-, PSZICHOLÓGIAI ÁTMENET KÉRDÉSEI, PROBLÉMÁI Dr. Duró Zsuzsa

Az óvoda-iskola átmenet legfontosabb kérdéskörei a pedagógiai tevékenységek tükrében

Az eredményes iskolakezdés feltételei - egyéni különbségek figyelembe vétele

Az iskolaérettség legfontosabb kritériumai testi, értelmi, erkölcsi, érzelmi, szociális területeken

A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók és a megismerő tevékenységek fejlődése

Az iskolaérettségi vizsgálat lehetséges eljárásai Komplex vizsgálatok a szűrésre

Tanácsadás a szülőknek: -Tankötelezettség, beiratkozás -Mentális kötődés az iskolához -Iskolát vagy tanító nénit válasszunk? -Feladat és teljesítmény a gyermek életében stb.

A boldog gyermek: a szakember óvónő munkájának gyümölcse

Köszönöm a figyelmet! :) www.durozsuzsa.hu tehetseg@durozsuzsa.hu