Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. január 19. Cegléd, Malom tér 3.
Munkaközösség neve: Gyógytestnevelés Munkaközösség Munkaközösség vezetője: Balogh Katalin A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2014/2015 tanévben: Sikeresen felmértük az ellátásra szoruló gyerekeket Jó kapcsolatot alakítottunk ki az iskola orvosokkal és védőnőkkel Megkedveltettük a gyerekekkel a gyógytestnevelést A mozgás fontosságára vezettük rá őket
A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2015/2016 tanévben: A megkezdett munka hatékony folytatása A további jó kapcsolatok ápolása Bevontuk az iskolák testnevelő tanárait a gyógytestnevelői munkába Rendszeres segítséget adtuk egyéni foglalkozásokkal a rászoruló gyerekeknek A szülőkkel is kapcsolatot tartottunk (igény szerint)
A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 első félévében: Az új kollégák és az óraadók beilleszkedésének támogatása A 3 éve megkezdett munka folytatása Az új évfolyamok alapos felmérése, besorolása A mozgás megszerettetése és hasznossága
A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 első félévében: Sikerült a kapcsolatot felvenni az óraadókkal és a testnevelőkkel A munkaközösségi megbeszélésekbe bevonjuk őket A gyerekek szívesen jönnek a foglalkozásokra Az egyéni foglalkozások is eredményesek, „a házi feladatokat” is elvégzik a gyerekek
A munkaközösség legfontosabb nehézségei az elmúlt két és fél évben: Nem minden iskolában folytathattuk a megkezdett munkát (új iskola-új helyszín) A tanulók felmérése nehézkes, lassú Nagyon sok az adminisztráció
A munkaközösség legfontosabb kérdései: Miért kell a gyógytestnevelőnek szakvizsgát tennie? Az adminisztrációs terhek hol csökkenthetők? (INYR- rendszer?)
A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások 2013. február 26.-tól (EMMI rendelet) – 2017. február 04-ig.
Köszönöm a figyelmet!