Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Advertisements

„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
1 KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, május 05. Veres Gábor balesetvizsgáló A „KLÁRA” személyhajó felakadása a Szentendrei – Dunán Avagy a mentés.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Tájékoztató a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal munkájáról december 10. Készítette: dr. Morvay Klaudia jegyző.
Dr. Dénes Arnold 1 B. BRAUN AESCULAP AKADÉMIA, MAGYARORSZÁG DR. ARNOLD DÉNES MSc., AESCULAP AKADÉMIA IGAZGATÓ.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Pályaválasztási tanácsadás
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A matematikatanítás aktuális kérdései február
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Cím: 4024 Debrecen, Burgundia utca 22. II. /8,
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Szülői választmány 2016.okt.18.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Szakköri beszámoló Rehabilitációs munkaközösség beszámolója
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
Intézményvezetői célkitűzések
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
ÖNKÉNTES TŰZOLTÓ TÁRSULAT
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A gyermeki jogok érvényesítése
Új pályainformációs eszközök - filmek
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Intézmény minőségirányítási programja
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. január 19. Cegléd, Malom tér 3.

Munkaközösség neve: Gyógytestnevelés Munkaközösség Munkaközösség vezetője: Balogh Katalin A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2014/2015 tanévben: Sikeresen felmértük az ellátásra szoruló gyerekeket Jó kapcsolatot alakítottunk ki az iskola orvosokkal és védőnőkkel Megkedveltettük a gyerekekkel a gyógytestnevelést A mozgás fontosságára vezettük rá őket

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2015/2016 tanévben: A megkezdett munka hatékony folytatása A további jó kapcsolatok ápolása Bevontuk az iskolák testnevelő tanárait a gyógytestnevelői munkába Rendszeres segítséget adtuk egyéni foglalkozásokkal a rászoruló gyerekeknek A szülőkkel is kapcsolatot tartottunk (igény szerint)

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 első félévében: Az új kollégák és az óraadók beilleszkedésének támogatása A 3 éve megkezdett munka folytatása Az új évfolyamok alapos felmérése, besorolása A mozgás megszerettetése és hasznossága

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 első félévében: Sikerült a kapcsolatot felvenni az óraadókkal és a testnevelőkkel A munkaközösségi megbeszélésekbe bevonjuk őket A gyerekek szívesen jönnek a foglalkozásokra Az egyéni foglalkozások is eredményesek, „a házi feladatokat” is elvégzik a gyerekek

A munkaközösség legfontosabb nehézségei az elmúlt két és fél évben: Nem minden iskolában folytathattuk a megkezdett munkát (új iskola-új helyszín) A tanulók felmérése nehézkes, lassú Nagyon sok az adminisztráció

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Miért kell a gyógytestnevelőnek szakvizsgát tennie? Az adminisztrációs terhek hol csökkenthetők? (INYR- rendszer?)

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások 2013. február 26.-tól (EMMI rendelet) – 2017. február 04-ig.

Köszönöm a figyelmet!