Gyermekvédelem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
ESZTERGÁR LAJOS CSALÁD-ÉS GYERMEKJÓLÉTI SZOLGÁLAT ÉS KÖZPONT GYERMEKVÉDELMI JELZŐRENDSZER ÉRTÉKELÉSE 2015.
A korai beavatkozás pszichológiai vonatkozásai rizikó csecsemők (0-3 év) és családjuk ellátásában Készítette: Fadgyas-Székely Orsolya ELTE BGGYK MA levelező.
Sportbalesetek Somoskői Mihály, PTE Baleset-megelőzési konferencia, szeptember 30. Budapest.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Muraközy Balázs: Mely vállalatok válnak gazellává?
1Transzplantációs Alapítvány
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
„Munkaerőpiaci kutatások 2016”
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért
Diszkusszió – Bíró Anikó
Cím: 4024 Debrecen, Burgundia utca 22. II. /8,
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
A gyermekszegénység alakulása – 2007 kutatási eredmények ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata.
Hipotézisvizsgálat.
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
„Út a munkához”program
Kvantitatív módszerek
Feladatrendszerek és közszolgáltatások alprogram
Hajléktalanság szociális szemmel
Sztochasztikus kapcsolatok I. Asszociáció
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
BME-VIK Drexler Konrád.
Ami változott, és ami nem
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Statisztika Érettségi feladatok
Szerzője Konzulens neve
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Megújuló energiaforrások
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Egészségbiztosítás az ügyfelek szemszögéből
SzZrt. felelős játékszervezési tevékenysége
Az identitástudat kialakulásának tényezői kisebbségi közegben
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
Előadás másolata:

gyermekvédelem

A kutatás háttere Gyermekekkel, gyermekvédelemmel kapcsolatban felnőttektől (nem csak gyermekesektől). 2000 fős reprezentatív kérdőíves kutatás a 18 éves és idősebb magyarországi lakosságra nem, életkor, településtípus és iskolai végzettség tekintetében. A vizsgálat statisztikai hibahatára +/- 2%. A vizsgálat adatfelvétele 2016. április 1. és április 15. között zajlott.

Veszélyes közegek Átlag= 2,27 2,50 Kérdés: Ön szerint általában mennyire vannak veszélyben a gyermekek az alábbi közegekben? Átlag= 2,27 2,50 2,59 3,76 3,93 Bázis: teljes minta (N=2000)

Gyermekbántalmazás az… Kérdés: Ön szerint az alábbiak közül mi számít gyermekbántalmazásnak? Annak számít-e Ön szerint… Bázis: teljes minta (N=2000)

Gyermekbántalmazás becsült mértéke Kérdés: Mit gondol, a családok mekkora részében fordul elő Magyarországon gyermekbántalmazás? Bázis: teljes minta (N=2000)

Fontos foglalkozni vele? Kérdés: Ön szerint mennyire fontos – bármilyen formában – foglalkozni Magyarországon a gyermekbántalmazás kérdésével? Bázis: teljes minta (N=2000)

Kinek a feladata segíteni? Kérdés: Elsősorban mely intézmény feladata segíteni gyermekbántalmazás esetén? Bázis: teljes minta (N=2000)

Tud-e segíteni? Kérdés: Véleménye szerint a következő intézmények, szervezetek tudnak-e segíteni ilyen esetben? Bázis: teljes minta (N=2000)

Mit tenne? Kérdés: Mit tenne, ha tudomására jutna, hogy a szomszédjában rendszeresen bántják a szülők kiskorú gyermekeiket? Miért nem tenne semmit? (n=220) Bázis: teljes minta (N=2000)

Köszönöm a figyelmet! http://hu.linkedin.com/in/szekelylevente Székely Levente, Ph.D. kutatási igazgató, KUTATÓPONT szekely@kutatopont.hu http://hu.linkedin.com/in/szekelylevente