Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés
Advertisements

A pedagógusok minősítési rendszere
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az OH TÁMOP fejlesztései
Tanfelügyelet és minősítés
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
AZ ÉN PORTFÓLIÓM.
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A pedagógusminősítési rendszer
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
E-PORTFÓLIÓ.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer bevezetése
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Szaktanácsadói fórum VÁLTOZÁSOK ÉS A PORTFÓLIÓ
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
TÁMOP /A RÉV projekt Aktualitások.
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
A pedagógusok előmeneteli rendszere a 2014/2015-ös tanévben
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Szakmai nap szeptember 16.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
A fejlesztő célú szaktanácsadás
A MEGÚJULÓ SZAKTANÁCSADÁS FOLYAMATOS SZAKMAI FEJLŐDÉS TÁMOGATÁSA
Tájékoztatás a pedagógus minősítési rendszer bevezetéséről
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
„EGY CSÓNAKBAN EVEZÜNK” SONKÁD
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) és pedagógusminősítés szakterületre vonatkozó, a szakértői feladatokhoz kapcsolódó aktuális jogszabályi.
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
Startol a tanfelügyelet a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
A köznevelési intézmények értékelési keretrendszere
Portfóliókészítés óvodavezetőknek, óvodapedagógusoknak
Minősítésre jelentkezés Mire jelentkezünk? A jogszabályok szerint mindig a következő évi minősítési eljárásokra jelentkezünk. Vagyis aki idén jelentkezik,
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
TÉMASZIGET Kutatótanárok, vezető-,támogató- és innovatív mesterpedagógusok Mit kutat a kutatótanár? Kik az ezermesterek? Brassói Sándor, Marosi Katalin.
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
A pedagógusok előmeneteli rendszere, felkészülés a minősítésre október 13.
Az óvodavezető helye a pedagógiai-szakmai ellenőrzésben, a pedagógus minősítés folyamatában Dr. Ottófi Rudolfné Köznevelési szakértő
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Marosi Katalin Oktatási Hivatal
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Forrás: Tóth Mária, OH TÁMOP Szakmai vezető
A pedagógusok előmeneteli rendszere, a portfólió szerepe
Barcsák Marianna KPSZTI
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Tanévkezdő 2013/14.
Előadás másolata:

Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok operatív megvalósulása” c. kiemelt uniós projekt

Idő- és feladatterv 1. A pedagógus az adott év április 30-áig kezdeményezi az intézményvezetőnél a minősítési eljárásra történő jelentkezést.

Idő- és feladatterv 2. A beérkezett jelentkezéseket az OH ellenőrzi, és az adott év május 31-éig jóváhagyja az általa működtetett informatikai támogató rendszerben.

Portfólió – Életmű „Mi lehet jobb annál, mint szeretni, amit csinálunk, és tudni, hogy annak értéke is van?” /Katherine Graham/

Idő- és feladatterv 3. A pedagógus a jelentkezés évének november 30. napjáig feltölti a portfólióját az OH által működtetett informatikai támogató rendszerbe.

Idő és feladatterv 4. Változások jelentése az Oktatási Hivatal felé: munkakör tantárgy

Idő- és feladatterv 5. Az OH értesíti a pedagógust, a szakértőket és az intézményvezetőt a minősítő eljárás/ vizsga időpontjáról. Mi történik akkor, ha a pedagógus nem tud részt venni az eljáráson?

Idő- és feladatterv A minősítő bizottság elnöke 15 nappal az eljárás előtt felveszi a kapcsolatot az érintettekkel, és egyezteti az eljárás részletes menetét. A KIR-ben megadott cím folyamatos figyelemmel követése!Változás rögzítése!

Idő- és feladatterv 6. A minősítés napja: ismerkedés óra/foglalkozás előtti rövid megbeszélés óra/foglalkozás látogatás óra/foglalkozás elemzés, szakmai beszélgetés védés

Kompetencia alapú elemzés, értékelés A tanóra és a portfólió koherenciája Hitvallás – Tudatosság – Reflektivitás – Adaptivitás – Hitelesség – Hatékonyság Felelősség Hivatásszemélyiség

Előmenetel

8. Gyakorlat Kérem önállóan oldja meg a munkafüzetben a feladatot!