PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás
PR eredete Definíciók (körülírások) Feladata Története (szellemes megjegyzések a PR-ral kapcsolatban)
Kommunikáció Mondanivaló (leírható) verbális kommunikáció és a nem-verbális kommunikáció egysége: testbeszéd, hangszín, előadói formák, megjelenés, alkalmazkodás a helyhez és a közönséghez, felhasznált eszközök
Társadalmi célú kommunikáció Célja: gazdasági, politikai, etikai, kulturális Feladata: befolyásolás Módszerei: differenciáltak
Összefüggések I. Hírnév Szervezeti filozófia (Cégfilozófia) Küldetés (misszió)
Összefüggések II. Jövőkép (vízió) Múlt, jelen, jövő kapcsolata Okság és véletlenszerűség Valószínűség a valóságban A jövőkép gondolati struktúra A jövőkép igazságtartalma A jövőkép elkészítésének módszertana
Összefüggések III. Szervezeti kultúra Tartalma Anyagi és szellemi megjelenési formái (A céges papírtól a cég történetéig) Közösség, egység – differenciáló