PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kelet-nyugati Átjáró A világzene és az interkulturális kommunikáció kapcsolata a pécsi Balkán Világzenei Fesztivál vizsgálata alapján Készítette: Halász.
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Marketing a kozmetikában
Gazdaság és technika II. - Tóth Attiláné dr. Gazdaság és technika II. Film, mozi Tóth Attiláné dr.
Rizikó magatartások népegészségügyi és lokális közösségi hatásai, kompetenciák és kommunikáció (érvelés-film)
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Gazdaság és technika I - Tóth Attiláné dr. Gazdaság és technika I Tóth Attiláné dr.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Etikett és protokoll 3 – Tóth Attiláné dr.
A stratégiai tervezés módszertana
MAKROKÖRNYEZET /1/ ÜZLETI KÖRNYEZET 2. előadás 2006/2007. tanév.
SEK, május 9. Forrás: Baritz Sarolta Laura AZ ÜZLET MINT HIVATÁS – UTÓPIA VAGY REALITÁS? In Távlatok.
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Nemzetközi tárgyalási technikák
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A tanulási problémák diagnosztikája és terápiája
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
A vállalkozások környezete
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
SZERVEZETI KULTÚRA Mi a kultúra?
NEVELÉSELMÉLET.
A görög és római kultúra
Somorja, október 28. Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
Eszperantó specializáció JGYPK Felnőttképzési Intézet „Ec-SPEC-bejöhetsz” ANDRAGÓGIA-MŰVELŐDÉSSZERVEZŐ BA SPECIALIZÁCIÓ ISMERTETŐ.
Művelődés-gazdaságtan
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
Társadalmi és kultúraközi kommunikáció I.
Jövőkutatás - Tóth Attiláné dr. Jövőkutatás Tóth Attiláné dr.
A külhoni tehetséggondozás szervezete az EDUTUS Főiskolán a Bethlen Gábor Alap támogatásával.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Lukács Oktatási Központ
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
Minek nekünk stratégia? Horváth & Dubecz. “People don’t leave companies, they leave their managers”. „Az emberek nem a vállalatot hagyják ott, hanem a.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
ÉRTÉKTEREMTŐ FOLYAMATOK MENEDZSMENTJE Tóth Attiláné dr 2015/16-os tanév II. félév WSUF Első óra.
BYTE Projekt FP 7 Gergely László MBA NIIF Intézet Big Data 2016 Európában és a világban – nem csak a szakma, esettanulmányok is.
A kulturális modernizáció irányai Budapest Kulturális modernizáció – Kulturális vidékfejlesztés.
Közösségszervezés BA.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Irodalom a figyelemfelkeltés kultúrájában
Egy plakát elkészítése, nyomtatási eljárások,
Országos tanácsadási konferencia
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
Szabó Krisztina & Szemere Alexandra
Előadás másolata:

PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás

PR eredete Definíciók (körülírások) Feladata Története (szellemes megjegyzések a PR-ral kapcsolatban)

Kommunikáció Mondanivaló (leírható) verbális kommunikáció és a nem-verbális kommunikáció egysége: testbeszéd, hangszín, előadói formák, megjelenés, alkalmazkodás a helyhez és a közönséghez, felhasznált eszközök

Társadalmi célú kommunikáció Célja: gazdasági, politikai, etikai, kulturális Feladata: befolyásolás Módszerei: differenciáltak

Összefüggések I. Hírnév Szervezeti filozófia (Cégfilozófia) Küldetés (misszió)

Összefüggések II. Jövőkép (vízió) Múlt, jelen, jövő kapcsolata Okság és véletlenszerűség Valószínűség a valóságban A jövőkép gondolati struktúra A jövőkép igazságtartalma A jövőkép elkészítésének módszertana

Összefüggések III. Szervezeti kultúra Tartalma Anyagi és szellemi megjelenési formái (A céges papírtól a cég történetéig) Közösség, egység – differenciáló