HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME MÁRCIUS 17.
A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR
MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ? Kézi formázás és kézi festés Saját nyers-és fehérárú gyártás Saját szakember-és mesterképzés Széles forma-és dekor választék Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió
HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM Herend, mint az ország imázs része, Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója, Herend és a nemzetközi gyakorlat, Herend nyereséges gazdasági vállalkozás, Herend PR tevékenysége, Herend Alapszabálya: Herendben többségi tulajdonlás szerzése kizárt, Politikai állásfoglalások
ÉRTÉKESÍTÉSI KÖRNYEZETÜNK - VEVŐI ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS - Nemekre vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételének nagyobb hányadát a női vásárlók adják, bár az előző felmérések adataihoz képest a férfi vásárlók aránya emelkedett Életkorra vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételében túlsúlyban van a 40 év feletti korosztály Visszatérésre vonatkozó következtetés: A vásárlók igen nagy hányada visszatérő vásárló
NEMEK ÖSSZETÉTELE
ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS
VISSZATÉRÉS NEMEK SZERINT
VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - ÉRTÉK - SZÉPSÉG - MINŐSÉG - KÉZI KÉSZÍTÉS - EGYEDISÉG - MAGAS MINŐSÉG - ÉRTÉKÁLLÓSÁG
Mitől sikeres Herend világszerte? Kommunikálható értékek Értékesítési rendszer Stratégiai együttműködések, diverzifikáció A vásárlói igények folyamatos figyelemmel kísérése Marketing stratégia Porcelánium
KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK Tradíció Prominens Vásárlók Egyedi termék Márkavédelem Herend Minőség Partnerek
VÉDELMI SZINTEK HUNGARIKUMOK VÉDELME TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME MÁRKAVÉDELEM
HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM
TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME TÁRSASÁGI ALAPSTATUTUMBÓL FAKADÓ VÉDELEM JOGSZABÁLYI VÉDELEM
MÁRKAVÉDELEM IPARJOGVÉDELEM TERMÉKAZONOSÍTÁS PIACKUTATÁS
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!