HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
Advertisements

Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Szegi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Romániai magyar üzleti vállalkozások elindulásáról február 26.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
A Horthy-korszak kezdete Trianoni békeszerződés. 1.Előzmények (a tanácsköztársaság bukása utáni időszak) a.) rövid életű, átmeneti kormányok alakulása.
ÉAOP által támogatott klaszterek eddigi eredményei és jövőbeni fejlesztési irányok.
Kiss János Kereskedelmi igazgató Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. Bemutatkozás.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
Innováció jelentősége a régió fejlesztésében Dr. Grasselli Norbert igazgatóhelyettes.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
2014. október 13. Az MVM OVIT Zrt. szerepe az energetikában Gopcsa Péter vezérigazgató Energiapolitika 2000 Társulat.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, október 4.
Tájékoztató a magyar sütőipar helyzetéről
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Dr. Albert József osztályvezető Földművelésügyi Minisztérium Hungarikumok Gyűjteménye Hungarikumok falusi környezetben Rábatöttös április.
1 Az üzemeltetési tevékenység bővülése MOL Százhalombattai Finomító villamos hálózatának üzemeltetése 2006-tól Sopronkövesd– Nagylózs szélpark üzemeltetése.
Az Európai Unió gazdasági joga II. Dr. Nagy Csongor István egyetemi docens.
Befektetési lehetőségek Kínában Kuntner András, ügyvezető június 24. © 2008, EastInfo.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
 Foglalkoztatási programelem támogatása Ft  Szociális Szövetkezet létrehozása  Képzés, foglalkoztatás, gyümölcsültetvény kialakítása  2.
Regős Gábor Könyvelőirodák Országos Szövetségének elnöke Hagyományos számlázás sajátosságai integrált környezetben KÖNYVELŐIRODÁK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE
12. óra Az ország imázsa. Ország imázs A köztudatban az országról a külföldiek szemében kialakult képet, egyfajta sztereotípiát ( előítélet ) szoktak.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Gazdasági jog III. Előadás Általános szabályok A Gt. általános része.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Megjegyzések Dinya László vitaindító tanulmányához
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Az üzlet működésével kapcsolatos szabályok
A közigazgatással foglalkozó tudományok

Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
A külső környezet elemei
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
A VÁLLALKOZÁS 7. előadás.
Feladatrendszerek és közszolgáltatások alprogram
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Környezeti Kontrolling
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
THE INDUSTRY CONTEXT 8 CHAPTER AZ IPARI KÖRNYEZET
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
A SIKERTELENSÉG NÉHÁNY OKA
Stratégiai gondolkodás
Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Előadás másolata:

HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME MÁRCIUS 17.

A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR

MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ?  Kézi formázás és kézi festés  Saját nyers-és fehérárú gyártás  Saját szakember-és mesterképzés  Széles forma-és dekor választék  Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió

HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM Herend, mint az ország imázs része, Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója, Herend és a nemzetközi gyakorlat, Herend nyereséges gazdasági vállalkozás, Herend PR tevékenysége, Herend Alapszabálya: Herendben többségi tulajdonlás szerzése kizárt, Politikai állásfoglalások

ÉRTÉKESÍTÉSI KÖRNYEZETÜNK - VEVŐI ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS - Nemekre vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételének nagyobb hányadát a női vásárlók adják, bár az előző felmérések adataihoz képest a férfi vásárlók aránya emelkedett Életkorra vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételében túlsúlyban van a 40 év feletti korosztály Visszatérésre vonatkozó következtetés: A vásárlók igen nagy hányada visszatérő vásárló

NEMEK ÖSSZETÉTELE

ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS

VISSZATÉRÉS NEMEK SZERINT

VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - ÉRTÉK - SZÉPSÉG - MINŐSÉG - KÉZI KÉSZÍTÉS - EGYEDISÉG - MAGAS MINŐSÉG - ÉRTÉKÁLLÓSÁG

Mitől sikeres Herend világszerte?  Kommunikálható értékek  Értékesítési rendszer  Stratégiai együttműködések, diverzifikáció  A vásárlói igények folyamatos figyelemmel kísérése  Marketing stratégia  Porcelánium

KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK  Tradíció  Prominens Vásárlók  Egyedi termék  Márkavédelem  Herend Minőség  Partnerek

VÉDELMI SZINTEK HUNGARIKUMOK VÉDELME TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME MÁRKAVÉDELEM

HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM

TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME TÁRSASÁGI ALAPSTATUTUMBÓL FAKADÓ VÉDELEM JOGSZABÁLYI VÉDELEM

MÁRKAVÉDELEM IPARJOGVÉDELEM TERMÉKAZONOSÍTÁS PIACKUTATÁS

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!