Kapcsolattartás a vásárlókkal és a terméktapasztalatok megosztása. Az előadó: Tibai Eszter BIP. Elemző, kozmetikus mester „Ne a sikerre törekedj, hanem arra,hogy értékessé válj!” (Albert Einstein) 1
Vevőkezelés Mások hogyan csinálják? Mik a hibák, amiket elronthatnak? Milyen időközönként érdemes telefonálni? Mennyi ideig beszélgessünk?
Vevőkezelés (2) Jó hangulatban legyünk. Ne legyen „száraz”a beszélgetés Rád gondoltam, eszembe jutottál… De jó, hogy hívtál már pont … Vezessünk róla listát!
Vevőkezelés (3) Telefon No1 Skype-on Facebook (Messenger) Személyesen Levél, , Üzenés (kevésbé jó)
A vevőgondozás célja : Képben legyünk és elérhetőek. Magunkra irányítani a figyelmet. Kiáramlást növelni. Aktualitások. Megtudni, hogy éppen mi érdekli, mi a fontos neki egészségének a fejlesztésében, de …. Információt, tájékoztatást adni felé Értékesítés
Mobilban a telefon könyv funkció Nyilvántartó lapok és kartonok. Nyilvántartó füzet, írott telefonszámok. Kapcsolat (B.I.P.) füzet Zárás füzet (B.I.P.) Megrendelő füzet Nyilvántartások
Legyen mindig egy jó apropód! – Mondtad, hogy 10 -e után hívjalak. – Akciók. Megkaptad az akciós termékekről az E mailt? – Láttad a -n az új információt? – Tudod, hogy szombaton a rendezvényen… – Képzeld pont azok a termékek vannak akcióban amelyeket te akartál... – Bio-rezonanciás felmérés és tanácsadás lesz nálam … – Írisz elemzési napot szervezek … – Hogyan haladsz ? – Hogyan segíthetek, hogy sikeresebb légy? – Terveztél? – Hány üzleti találkozód lesz a héten? – Hány csatlakozót szeretnél? – Szeretném tudni, hogy mennyi forgalommal tervezted ezt a hónapot?
Termék tapasztalatok
Kiemelt termék:
15678.Ft
Következő web-konferencia: án 20:00 óra Az előadó: Kerepesi Istvánné Ica BIP. Elemző,tanár Az emésztőrendszer B.I.P. szemmel. „Együtt erő vagyunk, szerteszét gyöngeség” (Wass Albert) 11
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!