Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fókuszcsoportos interjú 2015. február 14. Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 Oktatási Hivatal Projektigazgatóság.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fókuszcsoportos interjú 2015. február 14. Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 Oktatási Hivatal Projektigazgatóság."— Előadás másolata:

1 Fókuszcsoportos interjú február 14. Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar TÁMOP-3.1.5/ Oktatási Hivatal Projektigazgatóság Cím: H–1055 Budapest, Szalay u. 10–14. Postacím: H-1055 Budapest, Honvéd u. 20/a Szerzők: Kálmán Orsolya, Kornai Júlia, Pethőné Nagy Csilla, Rapos Nóra, Salát Magdolna, Serfőző Mónika, Szivák Judit, Túri Ibolya

2 KI A MESTERPEDAGÓGUS? NEVEL, TANÍT Fejleszt, innovál Tudását megosztja Szakmailag folyamatosan fejlődik Kutat, vizsgálatokat végez A mesterpedagógus mindenekelőtt olyan kiváló pedagógus, aki saját intézményén belül szakmai tevékenységével modellként szolgál kollégái számára. A fentebbi tevékenységeket vagy e tevékenységek egy részét a mesterpedagógus saját intézményén túlmutató hatással végzi (pl. bemutatja tágabb szakmai közösségnek, hálózathoz csatlakozik stb.).

3 Minősítési folyamat Egyéni célok Mesterpályázat Mesterpedagógus- aspiráns Fejlődési terv Fejlődési folyamat Fejlődési portfólió Szervezeti, rendszer- igények Mesterprogram (5 évre) 5 évente beszámoló Pályázatban vállaltak megvalósítása Szakmai esemény

4 MESTERPEDAGÓGUS PROFILOK Vezető profilú mesterpedagógus Innovátor profilú mesterpedagógus Mentor profilú mesterpedagógus Képző profilú mesterpedagógus

5 Ki a kutatótanár? Elősegíti a kutatásalapú szemlélet erősödését a köznevelési rendszerben és intézményeiben. Támogatja a nevelési-oktatási intézményeket a pedagógiai jelenségek, problémák tényeken alapuló feltárásában, megértésében. Az oktatási rendszer, a pedagógiai világ, a tantárgy-pedagógia meghatározó és/vagy aktuális kérdéseiben, problémáiban tájékozott, ezeket rendszeresen elemzi és értelmezi a gyakorlat számára. Intézménye (szakmai közössége) vagy más intézmények fejlesztése vagy pedagógiai, tantárgy-pedagógiai újítások érdekében kutatásokat kezdeményez, illetve vezet önállóan vagy egy kutatócsoport vezetőjeként. Támogatja kollégáit a kutatások, vizsgálatok megtervezésében, lebonyolításában, értékelésében. A helyi kutatási és fejlesztési eredményeket terjeszti és népszerűsíti tágabb körben: országos vagy akár nemzetközi színtereken is. Rendszeresen kapcsolatot tart a pedagógusszakma és a tudományos közösségek egyes szereplőivel.

6 Minősítési folyamat Egyéni célok Kutatópályázat Kutatópedagógus- aspiráns Alkotói terv Alkotási/kutatási folyamat Alkotói portfólió Szervezeti, rendszer- igények Kutatóprogram (5 évre) 5 évente beszámoló Pályázatban vállaltak megvalósítása Szakmai esemény

7 Köszönjük részvételét! TÁMOP-3.1.5/ Oktatási Hivatal Projektigazgatóság Cím: H–1055 Budapest, Szalay u. 10–14. Postacím: H-1055 Budapest, Honvéd u. 20/a


Letölteni ppt "Fókuszcsoportos interjú 2015. február 14. Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 Oktatási Hivatal Projektigazgatóság."

Hasonló előadás


Google Hirdetések