Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A fogyasztói magatartás. A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők 1.tágabb gazdasági, politikai, földrajzi környezet (árak, jövedelem, demográfia)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A fogyasztói magatartás. A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők 1.tágabb gazdasági, politikai, földrajzi környezet (árak, jövedelem, demográfia)"— Előadás másolata:

1 A fogyasztói magatartás

2 A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők 1.tágabb gazdasági, politikai, földrajzi környezet (árak, jövedelem, demográfia) 2.szűkebb, szociológiai, emberi, társasági környezet (kultúra, szubkultúra, társadalmi rétegződés, szerepek, státuszok, referencia csoportok) 3.egyéni, az embert önmagát jellemző összetevők, tényezők (nem, kor, lakóhely…) 4.pszichológiai tényezők (motiváció, észlelés, személyiség, attitűd)

3 A vásárlási folyamat szakaszai 1.A probléma felismerése 2.Információgyűjtés (személyes, kereskedelmi, közszolgálati, tapasztalati források) 3.Alternatívák értékelése 4.A vásárlási döntés A vételi szándékhoz 5 aldöntés: márkadöntés kereskedő vagy üzletválasztás mennyiségi döntés (darabszám) a vétel időpontjának kitűzése a fizetés módjának eldöntése 5.A vásárlás utáni tapasztalat 1 elégedett vevő 3 újat hoz, 1 elégedetlen vevő 10-et visz!

4 A vásárlási magatartás típusai 1.A világgal szembeni érdeklődés szerint (Jung tipológiája) – extrovertált – introvertált 2.Vérmérséklet szerint (Hippokrates) – szangvinikus – kolerikus – melankolikus – flegmatikus 3.Bizonyos dolgokhoz való viszonyulás alapján: – Márka – Ár – Értékesítési akciók – Aktivitás


Letölteni ppt "A fogyasztói magatartás. A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők 1.tágabb gazdasági, politikai, földrajzi környezet (árak, jövedelem, demográfia)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések