Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Prezentáció címe 2005. hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Prezentáció címe 2005. hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,"— Előadás másolata:

1 Prezentáció címe hónap nap.

2 Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé, •Fogyasztó érzékenyebbé válik –érzékenyebb a reklámok tartalmára, –a fogyasztó reklámkerülővé válik, –társadalmi problémák megoldását a reklámok korlátozásában látják, –erősödő civil szervezetek „torzítják” az átlagfogyasztó képet.

3 Vannak sikeres márkák •Sikeres márka –sikeres az üzlet, a vállalkozó számára, –sikeres a fogyasztó számára •gazdaságilag, (beváltja a hozzáfűzött reményeket?) •érzelmileg. (számít-e, hogy magyar?) –társadalmi felelősségvállalás, –márkával és annak kommunikációjával azonosul-e a fogyasztó?

4

5 Sikeres márka - nagy márkaérték Brand equity - Mennyit ér a márka a fogyasztók szemében? •márkahűség, •márkaismertség, (kommunikáció) •érzékelt minőség, (márkaszemélyiség) •kapcsolódó képzetek ( stílus,szabadalmak, védjegyek, stb. ).

6 Márka hosszútávra •márkahűség kialakítása –termék- és márka életgörbe szétválása, –megbízható, állandó minőség, –folyamatos, hosszútávon működő kommunikációs stratégia, –jó kiegészítő szolgáltatás, –programok (CRM, akció), –etikus reklámok.

7 Márka hosszútávra

8 Arculat hosszútávra

9

10 1930-as években, már promócióval

11 Régi márkák reklámja - Nívea 1940-ben

12 Régi márka reklámja - dr. Oetker 1940-ben

13 Forrás: Pesti Tőzsde, 1943.január 14.

14

15 Sikeres magyar márkák •Amikor a múlt és hagyomány számít –Pick, Zwack, Pöttyös, Biopon •Amikor a legenda segít - (hősök!) - urban legends - mai mesék! –Béres, Zwack •Amikor az innováció segít –Kürt, Rubik kocka

16 Magyar termék sikere? •Segít-e az ország-image? •Ország image nem azonos a turisztikai reklámokkal! •Ügyek, események, amik mellé állunk, •Hírünk a világban - befolyásolhatja a termékek hírnevét is!

17

18

19

20

21

22

23

24

25 Jó hír - új kommunikációs módszerek •Márkakiterjesztés, •Integrált kommunikáció - hatékonyabb, •Célzott kommunikáció, •Szokatlan, egyedi módszerek (Red Bull), •A fogyasztó a márka kommunikátora, •Eu-ban egységesedő jogszabályok - könnyebb kommunikáció –UCP –AMS –Önszabályozás

26 Jó hír - célzott médiahasználat

27 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Prezentáció címe 2005. hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések