Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója. Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója. Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi."— Előadás másolata:

1 CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója

2 Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi vállalkozás A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája

3 Mi az Adománybolt? Társadalmi vállalkozás: tárgyadományokat társadalmi céllal, nonprofit modellben áruba bocsátó üzlet. Többféle adománybolt-értelmezés, eltérő célrendszerrel – Cél szerinti tevékenység támogatása - civil szervezetek - forrás kiegészítés (angol modell) – A működésbe épített társadalmi célok elérése reuse mentén (német modell)

4 ADOMÁNYHÁLÓ misszió és célok A charity- és charity shop kultúra magyarországi meghonosítása Funkcionális újrahasznosítás Innovatív foglalkoztatás - munkahelyteremtés (HH) Szociális vásárlási lehetőség Társadalmi tudatformálás

5 A CSERITI-Adományháló  Óbuda április 1.  Angyalföld szeptember  Erzsébetváros december  Pilisvörösvár július  Pestszentlőrinc április  És így tovább…

6 Hálózatosodás  Adományboltok Szövetsége megalakulóban o érdekképviseleti szerv  CSERITI - jótékonysági franchise o független szervezetek o saját célok o közös kommunikáció, arculat o minőségbiztosítás

7 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell ( Mit és Kinek? Mennyiért? Hol? Hogyan?)  Termék/Szolgáltatás és célcsoport pozicionálás:  Adománybolt – értékesítés  Szociálisan rászorulók  Kincsvadászok  Tudatos vásárlók (trendi fiatalok)  Begyűjtő szolgálat – szolgáltatás  Minden magyar állampolgár, vállalkozás, szervezet, stb.

8 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell:  Árpolitika:  Mindenkori használtcikk piac alatti árszínvonal  Korrekt, körültekintő árazás  Célcsoport szerinti árazás  Forgási sebesség figyelembe vétele  Alku készség

9 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell:  Disztribúció:  Értékesítés Kis, színes „belvárosi” boltok CSERITI Szolgáltató Központ – RAKTÁRÁRUHÁZ  Adománygyűjtés Helyi gyűjtőpontok Gyűjtőszolgálat

10 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell:  Reklám: TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS „Klasszikus vevőkör helyett társadalmi bázist építünk”! MÁRKAÉPÍTÉS: a CSERITI egy társadalmi ernyőmárka a szociális gazdaság bimbózó világában

11 Marketingstratégia  Reklám:  Klasszikus reklám eszközök szórólap; facebook; google adwords  Partnerség CSR (vállalati felelősségvállalás) Civil szervezetek Helyi Önkormányzatok

12 Marketingstratégia  Reklám:  Média Nem fizetett sajtómegjelenések Rádió Televízió Írott sajtó (online és offline)  Közösségi csatornák („szájról szájra”)  Hálózati potenciálok

13 Partnereink

14 Carla Wien

15

16

17 Óbudai

18 Angyalföldi

19 Erzsébetvárosi

20 Pilisvörösvári

21 Gyűjtőszolgálat

22

23 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Sáhy Gábor ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET


Letölteni ppt "CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója. Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések