Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kovács Miklós Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kovács Miklós Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen."— Előadás másolata:

1 Kovács Miklós Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen

2 1. Az e-learning képzés jellemzői •önállóan dolgozzák fel a tananyagot, •csak a vizsgákon jelennek meg személyesen •Interneten keresztül tartják a kapcsolatot a tanárokkal (tutorokkal) A tananyagok megjelenési formái: Az e-learning képzésben a hallgatók: •papír alapú jegyzet + elektronikus tanulási útmutató •elektronikus jegyzet

3 2. Kérdőíves vizsgálat a hallgatók körében A kérdőívet 180 fő (50,7%) küldte vissza. Anonim kérdőívet küldtünk ki postai úton 355 hallgatónak. Vizsgálati szempontok: A hallgatóság összetétele •életkor, •iskolai végzettség, •számítógépes ellátottság •Internetes ellátottság A képzés egyes jellemzővel való elégedettség Milyen indokok alapján döntöttek a hallgatók az e-learning alapú képzés mellett? •tutorok munkája •tanulási útmutatók minősége •vizsgaeredmények és a felkészülésbe fektetett munka viszonya •Internetes kapcsolattartás hatékonysága? •Egyéni időbeosztás lehetősége? •Objektívebb értékelés a vizsgán? …

4 3. A vizsgálat eredményei

5 Miért döntöttek az e-learning mellett? 3. A vizsgálat eredményei

6 Igény a jelenléti konzultációra Mit értünk jelenléti konzultáción?

7 3. A vizsgálat eredményei A tutorok munkájának megítélése Konzultációs igény A személyes konzultációra vonatkozó igény nem függ a tutorok teljesítményétől, az ok a tantárgyban keresendő.

8 3. A vizsgálat eredményei A tanulásba fektetett munka megtérülése a vizsgán

9 3. A vizsgálat eredményei Mennyiben felel meg a hallgatóknak ez a képzési forma?

10 3. A vizsgálat eredményei Milyen tényezők befolyásolják a hallgatók megelégedettségét? a tutorok munkája igény a jelenléti konzultációra az elektronikus tanulási útmutatók minősége az írott jegyzetek minősége a befektetett munka megtérülése a vizsgán a vizsgakövetelmények ismerete a tanulásra fordított idő a vizsgán kapott osztályzat

11 4. Összefoglalás. Melyek a képzés javításának lehetőségei?

12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Kovács Miklós Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések