PROJEKTZÁRÓ 2013. január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0145 Referencia-intézmények országos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Than mint referencia intézmény
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
intézményi folyamat-szaktanácsadó
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése – A nyíregyházi Móra Ferenc Általános Iskola a hálózati tanulásért

A TÁMOP /2 a „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” pályázattal felkészültünk a pedagógiai- szakmai szolgáltatás nyújtására. A TÁMOP pályázat eredményeként iskolánk vissza nem térítendő támogatás formájában Ft-ot nyert az Európai Szociális Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból, mely nevelőközösségünk képzését célozta meg, valamint lehetőséget biztosított olyan eszközök beszerzésére, melyek a referencia intézményi szolgáltatást segítik. Referencia-intézményként pedagógiai szolgáltatást biztosítunk innovatív intézmények számára. Jó gyakorlataink átadásával újszerű módszereket, tanulási formákat kínálunk a kompetencia alapú nevelés-oktatás mindennapi pedagógiai gyakorlatához.

Megvalósítás időszaka Tárgyi eszközök fejlesztése: 1 laptop, 4 projektor, 3 aktív tábla. Személyi fejlesztés: Referencia - intézményi mentor - pedagógusok felkészítése az adaptáció támogatására: 15 fő tantestületi képzés (matematika, szövegértés- szövegalkotás, idegen nyelv, „szék” kompetencia területeken jó gyakorlat gazdák) Info-kommunikációs technológia alapú konstruktív tanítás-tanulási módszerek alkalmazása a szaktárgyi oktatásban: 25 fő tantestületi képzés

Megvalósítás időszaka Szakmai csoport felkészítése: Bodnár Györgyné, Csisztu Lajosné, Kovács Zoltánné Vass Éva, Petőné Gazdag Edina - Képzéseken vettek részt - szakértői tanácsadás 50 óra - belső műhelymunka 60 óra A pályázat befejezésére kidolgozásra kerültek: a referencia-intézményként való működés belső szabályai (kézikönyv) eljárásrendek, szakmai dokumentumok a „jó gyakorlat” átadására és a folyamat minőségbiztosítására (portfolió)

Jó gyakorlataink Minősített: Angol nyelvi projekt - "Halloween" Óvoda iskola átmenetet segítő "Aranykapu" program PowerPoint használata a betűtanításban Éljünk egészségesen! - témahét ÖKO - játszóház karácsonyi projekt Tömbösített természetismeret tanmenet Minősítése folyamatban: Online mérés-értékelés 3-4. évfolyamon matematikából Tervezett jó gyakorlatok: Interaktív tábla használata tanórákon, matematika, szövegértés kompetencia területeken. Családi életre nevelés

Elérhetőség Móra Ferenc Általános Iskola 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. tel.: 42/ képviselő: Jókayné Deák Éva igazgató kapcsolattartó: Jaczkovits Józsefné projektmenedzser