Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Than mint referencia intézmény

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Than mint referencia intézmény"— Előadás másolata:

1 A Than mint referencia intézmény
TÁMOP A Than mint referencia intézmény készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter

2 A képzések A képzések tartalma:
A referencia-intézményi működéshez szükséges feltételrendszer kialakítása Referenciahelyi mentor pedagógusok felkészítése Hálózati együttműködések és kapcsolatok PR tevékenységek Felkészülés a felsőoktatási gyakorlóhely vállalására A felsőoktatási gyakorlatvezető mentor pedagógusok felkészítése + bónusz: Zoltán A kiválasztottak: Both Kriszta Balogh Gabi Gecse Nóra Müller Tamás Bulcsú Sivák Móni Tánczos Eszter Tihanyi Ildi Tóth Csilla Ida Varga Bori + Csordás Kati Hublik Ildi Stefán György Összesen kb. 150 óra

3 Referenciaintézmény 1, Felsőoktatási gyakorlóhely:
fél éves gyakorlat -mentori felügyelet alatt mentorképzés (mentorálási napló, portólió, stb.) 2, Jó gyakorlatok szolgáltatása 3, Digitális feladatbank Speciális (?) kompetenciák alkalmazása Képzési formák gazdagsága

4 Az iskola Jó gyakorlatai:
„Tavasz az egészségért” program – Balogh Gabi Integrált (szövegértés-szövegalkotás ) tanórák terepen – Keszthelyi Márta Digitális taneszközök használata az idegen nyelv oktatásában (Angol tanítás e- learning módszerekkel) - Bacsó Márton Digitális taneszközök használata a természettudományok oktatásában (Földrajztanítás e- learning módszerekkel) – Fáber Erzsébet Tanár-diák szerződés – egyénre szabott nevelési munka SNI-s és BTM-es nehézségekkel küzdő diákok részére – Müller Tamás Bulcsú Ökoiskola – Sivák Móni/Házlinger György Nyitott szemmel – Velünk élő történelem, Múzeumpedagógiai órák – Tóth Csilla Ida

5 A szakmai team céljai: Az intézményi jó gyakorlatok karbantartása, fejlesztése; minőségbiztosítása Az intézményen belüli szakmai együttműködés megteremtése Felkészülés a pedagógiai szakmai szolgáltató szerepre A szolgáltatói csoport létrehozása és működtetése

6 A szakmai team eredményei:
A jó gyakorlatok átdolgozása, frissítése A jó gyakorlat átadásának és adaptálásának kritériumainak, eljárásrendjének kidolgozása (időkeretek meghatározása) Szolgáltatási csomagok létrehozása (alap/ bővített csomagok) A csomagokban lévő tanári és tanulói eszközök létrehozása: feladatlapok, feladatbankok, tanmenetek, óratervek, stb.) A mentortanári működés egységes eljárásrendjének kidolgozása

7 A szolgáltatói team céljai:
A Jó gyakorlatok iránti igények felmérése A Jó gyakorlatok átadása Az átadási folyamat megszervezése Az átadási folyamat lebonyolítási forgatókönyvének kidolgozása

8 A szolgáltatói team eredményei
Rendezvényszervezési és szolgáltatási eljárásrend kidolgozása Szolgáltatási költségvetés (csomagok beárazása) kialakítása Jó gyakorlatokkal kapcsolatos marketing munka elvégzése (népszerűsítés, piackutatás, támogatók azonosítása) Versenytársak azonosítása, kínálatuk feltérképezése A jó gyakorlatok átadásának szervezeti és tárgyi feltételeinek kialakítása A lebonyolítás folyamattervének kidolgozása A szolgáltatással kapcsolatos szerződéstervezetek kidolgozása Minőségbiztosítási kritériumok, feladatok meghatározása, dokumentumok előkészítése (kérdőívek)

9 „érzékenyítőtréning”


Letölteni ppt "A Than mint referencia intézmény"

Hasonló előadás


Google Hirdetések