Integráció, inkluzió PPK, 2010.
Választható feladatok Egy SNI-s tanuló a többségi iskolában. Hogyan látja az integrációt és a szegregációt egy integrációt megvalósító intézmény pedagógusa? Hogyan látja az integrációt és a szegregációt egy szegregált intézmény pedagógusa? Egy interkulturális nevelést megvalósító intézmény sajátosságai.
A feladatokról : Esettanulmány készítése (rövid anamnézis; interjú a tanulóval és pedagógusával). 2.- 3.: Interjú a pedagógussal; Az intézmény pedagógiai programjának rövid bemutatása, elemzése az integráció, illetve a szegregáció szempontjából. 4. : Az intézmény pedagógiai programjának rövid bemutatása, elemzése az interkulturális nevelés szempontjából; interjú az igazgatóval, vagy egy pedagógussal, vagy egy szülővel, vagy egy tanulóval.
A dolgozatról Kb. 10-15 ezer karakter Az előlap és a mellékletek nélkül. Az előlapon: név, a tantárgy neve, kódja. Szakirodalom használata: Falus Iván (szerk., 2003): Didaktika. XVI., XVII. fej. Legalább 2 önállóan megtalált, a témához kapcsolódó mű. Etikai kérdések: az alanyok név nélkül; csak oktatási célú felhasználás. A beadás módja: elektronikus változatban: gol46@t-online.hu; írásban ? Határidő: folyamatos.