Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egyensúlyban a világgal TÁMOP 3.1.6.. A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egyensúlyban a világgal TÁMOP 3.1.6.. A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani."— Előadás másolata:

1 Egyensúlyban a világgal TÁMOP 3.1.6.

2 A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Módszertani Intézmény Zuglói Logopédiai Intézet Zuglói Logopédiai Intézet Autizmus Alapítvány Egységes Gyógypedagógiai Autizmus Alapítvány Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye Módszertani Intézménye Gyurkovics Tibor Általános Iskola, Készségfejlesztő Gyurkovics Tibor Általános Iskola, Készségfejlesztő Szakiskolai Előkészítő, Egységes Gyógypedagógiai Szakiskolai Előkészítő, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Budapest X. ker. Önkormányzat Egyesített Bölcsődék, Budapest X. ker. Önkormányzat Egyesített Bölcsődék, Korai Fejlesztő Központ Korai Fejlesztő Központ

3 A konzorcium tagjai Budapest délpesti régiójában helyezkednek el: érintett a Budapest VIII., X., XIV., XVII. kerületei. A konzorcium tagjai Budapest délpesti régiójában helyezkednek el: érintett a Budapest VIII., X., XIV., XVII. kerületei. Autizmus Alapítvány Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye ellátási területe országos jellegű. Autizmus Alapítvány Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye ellátási területe országos jellegű. Az együttműködés kiindulópontját az egymástól tanulás lehetősége és az azonos problémák megléte jelenteti. Az együttműködés kiindulópontját az egymástól tanulás lehetősége és az azonos problémák megléte jelenteti.

4

5

6 Célcsoport Közvetlen: Közvetlen: Az intézményekben tanuló SNI gyermekek és szüleik, illetve pedagógusaiAz intézményekben tanuló SNI gyermekek és szüleik, illetve pedagógusai A többségi intézmények tanulói, azok szülei és pedagógusaiA többségi intézmények tanulói, azok szülei és pedagógusaiKözvetett: Az intézményekben gyakorlatot végző pedagógus hallgatókAz intézményekben gyakorlatot végző pedagógus hallgatók A kerületben működő heterogén szakmai szervezetekA kerületben működő heterogén szakmai szervezetek Szakértői bizottságokSzakértői bizottságok Szülői szervezetekSzülői szervezetek

7 A fejlesztés iránya:

8 A fejlesztés iránya: A fejlesztés iránya:

9

10 Fejlesztés egyediségét biztosító elemek: Fejlesztés egyediségét biztosító elemek: Autizmus specifikus integrációs csoportok Korai fejlesztés teljes megvalósítása Gyógytestnevelés és konduktív pedagógiai beépítése a mindennapi gyakorlatba Speciális módszerek kidolgozása, továbbfejlesztése – a szülők bevonása Már működő modellek bemutatása, terjesztése belső képzési rendszer, hospitálások és továbbképzések segítségével


Letölteni ppt "Egyensúlyban a világgal TÁMOP 3.1.6.. A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani."

Hasonló előadás


Google Hirdetések