„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
2010.május Galigerné Pártai Erika Kontaktus szakmai munkatárs
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Jó gyakorlatok és átadásuk, átvételük az iskolában
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Jó gyakorlatok specifikációja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
Jó gyakorlatok óvodánkban
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
Jó gyakorlatok gyűjtése és megosztása az Educatio munkájában
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TAMOP 5.2.2/08 A korai beavatkozást középpontba helyező Biztos Kezdet programok elterjesztése országos szinten, kiemelt figyelemmel a leghátrányosabb helyzetű.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
EU-s pályázatok írása és módszertana
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A referencia intézmények szerepe a pedagógiai innovációban.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
„A pedagógiai innovációk, a jó példák nem vagy csak igen korlátozottan terjednek el.”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.

Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
2017 – Mobilitási pályázatok (KA1) >> Pályázati űrlap (2017)
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Előadás másolata:

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Budapest, június 5. „JÓ GYAKORLATOK” feltöltése a TÁMOP Szolgáltatói kosárba

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Miért töltsünk fel „jó gyakorlat”-ot? A referencia-intézménnyé válás egyik alapfeltétele két „jó gyakorlat” feltöltése és nyilvánosságra hozatala A TÁMOP es pályázók (kb feladatellátási hely) komoly forrással rendelkeznek 2-3 „jó gyakorlat” átvételére, adaptációjára. ( TÁMOP 3.1.4: Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés -Innovatív intézményekben)

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A „Jó gyakorlat” definíciója a közoktatás fejlesztésre vonatkozóan Olyan innovatív folyamat, módszer, cselekvés és eszközhasználat együttese, amely az intézményi gyakorlatban és működésében megtapasztalható. Több éve sikeresen és hatékonyan alkalmazott, kipróbált, ezért eredményesen adaptálható, fenntartható, fejleszthető, dokumentálható. Az átvett innováció a továbbiakban a felhasználók által is elismert szolgáltatásként képes működni.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „ Jó gyakorlatok” közzétételének feltétele a Szolgáltatói kosárban REGISZTRÁLT JÓ GYAKORLAT Az Educatio Kft. http//kosar.educatio.hu felületen a szolgáltató intézmény regisztrál. Egy szolgáltató több „Jó gyakorlatot” is feltölthet. A felület hiánytalan kitöltése. Postázás az Educatio Kft.-nek Az Educatio Kft. munkatársai vizsgálják a megfelelőséget (formai és szakmai feltételeknek eleget tesz) Esetleges hiánypótlás teljesítése. Educatio Kft. besorolja és nyilvánossá teszi a regisztrált „Jó gyakorlatot”

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Tájékozódási lehetőségek A Szolgáltatói kosárban részletes leírás olvasható Nyilvános már 617 db „jó gyakorlat”

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Intézményi regisztráció a felületen kosar.educatio.h u

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „Jó gyakorlat ” feltöltése

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A szolgáltató intézmény postázza a kinyomtatott és aláírt űrlapot Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Közoktatási Igazgatóság Hálózatkoordinációs Iroda 1134 Budapest, Váci út 37. Postacím: 1538 Budapest, Pf. 496

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Megfelelőség vizsgálata Az Educatio Kft. munkatársai ellenőrzik az adatok helyességét és vizsgálják a megfelelőséget formai feltételek szakmai feltételek a Szolgáltatói kosár felületén a papír alapú dokumentáció beérkezését követő maximum 5 munkanapon belül nyilvános lesz a felületen a „Jó gyakorlat”. szükség esetén hiánypótlás kérése

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Amire érdemes figyelni a „jó gyakorlat” megfogalmazásakor és feltöltésénél A „jó gyakorlat” leírása közérthető és konkrét legyen. A feltett kérdésekre válaszoljunk. A referenciák megjelölése: pontos, azonosítható hivatkozások külső partnerek elégedettségére vagy a hasznosulás tapasztalatainak leírása Egy-egy „Jó gyakorlat”-ra fordítható forrás maximum 600 eFt. A költségvetés tételekre bontása: minden megjelölt költségtípust be kell árazni ( kérdések)

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Jó gyakorlatokra elszámolható költségek A TÁMOP es pályázat mellékletei alapján (Szolgáltatói kosár és Költségvetési specifikáció 11.b. pontja) egy - egy jó gyakorlat átvételekor az alábbi költségek számolhatók el (legfeljebb összesen Ft): Hospitálás: a fogadóintézmény/referenciahely pedagógusának bemutató órára, foglalkozásra, tanácsadásra számított óradíja (vásárolt szolgáltatás) A küldő intézmény pedagógusainak helyettesítésével, utazásával kapcsolatban felmerülő költségek Műhelymunkával, konzultációkkal kapcsolatos személyi és dologi költségek Felmerülő felhasználási jogok megvásárlása * (itt számolható el maga a pedagógiai ötlet) Kiküldetési költség ( a költségvetési specifikáció 3. pont IV. rész alapján )

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Ami nem, vagy nem itt számolható el A szoftverek és egyéb tárgyi eszközök (pl. logikai készlet, kísérleti eszközök, szoftverek) megvásárlása itt nem elszámolható, a „ jó gyakorlat”-ot vásárló intézmény erre nem kötelezhető Ezért azokat a „jó gyakorlat”-okat, amelyek pl. szoftverek megvásárlási költségeit tartalmazzák, átdolgozásra javasoljuk, a fent leírtak szerint. A „jó gyakorlat” beszerzés, megállapodáson alapuló folyamat: az átvevőnek a pályázati eszközbeszerzési forrásból is, saját forrásból is van módja az alkalmazás feltételeit biztosítani. De: a „jó gyakorlat” gazdának ezt a költségszükségletet be kell mutatnia (fenntarthatóság, eszközigény). 8. pont

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Amire érdemes figyelni a „jó gyakorlat” megfogalmazásakor és feltöltésénél A kérdésekre adott válaszainkat ne a feltöltő felületen fogalmazzuk! Az űrlapot előbb Word dokumentumban készítsük el, s ha kész, másoljuk be a felületre! Munka közben gyakori mentés szükséges. Próba „jó gyakorlat” a felületen + gyakorlati tanácsok

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Sapsál Júlia közép-magyarországi régiós koordinátor +36/ Köszönöm a figyelmet!