Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"— Előadás másolata:

1 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt INTEGRÁCIÓ A GYAKORLATBAN Erdőháti Imréné esélyegyenlőségi szakértő

2 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Hajdú – Bihar: Sáránd - Általános Iskola Tanulólétszám: 230 fő; pedagógus: 17 fő; HHH tanuló: 40%;IPR bevezetés éve: 2004; IPR bevezetésének hatása iskolánkban 1. Pedagógusok módszertani megújulása; HEFOP2.1.5.: Hatékony együttnevelés…, IPR képzéseink: Kooperatív tanulás…, Multikulturális tartalmak...,Tanulás tanítása...,

3 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt 2. Külső – belső kapcsolatok erősödése -A HHH tanulók szüleivel gyakoribb és tartalmasabb kapcsolat alakult; - Családsegítő és gyermekjóléti sz.,CKÖ-vel szakszolgálattal együttműködési megállapod. Hatékonyabbá vált a tanári együttműködés - iskolai szinten/értékelések,tréningek,/ - társ-tagintézményekkel és a gesztorral, -a kistérség pedagógusaival, - óvodával.

4 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt -Együttműködés az OOIH-val;/szerződés/ -2008 óta az OKTADOR Bt.-vel, mint szakmai szolgáltatóval / tanácsadások, képzések sz./ 3. IPR módszertani elemek bevezetése - Kulcskompetenciákat fejlesztő elemek; - Integrációt segítő módszertani elemek; - Tanórán kívüli programok /szülőkkel is/ - Háromhavi kompetencia alapú értékelés; - Átmenetek kezelése /óvoda, középiskola /

5 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt 4. Eredmények Ebben a tanévben nincs évismétlőnk. Hiányzások jelentősen csökkentek. Egy magántanulónk van. Az elmúlt évben a HHH tanulók 30%-a érettségit adó középiskolába ment. Kompetenciamérés eredménye javítandó! Jól működik a patrónusi rendszerünk. 2009-től IPR 36/2008.(XII.23.) OKM rendelet.

6 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt

7 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Az előző képeken látható Rézműves Richárd iskolánk jó tanuló büszkesége, kiemelkedően tehetséges előadó és táncos. Tisztelettel köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések