Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Lehetőségek és hozadékok a közoktatási intézmények számára
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
A pályázat megvalósításának kötelező elemei
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Társadalmi Megújulás Operatív Program
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Tiszafüred, szeptember 25. A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
pedagógiai szakterületű munkatárs
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
KOMPETENS KOMPETENCIA
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektzárás MARCALI Miért van szükség a magyar közoktatásban változásokra ? Összeállította: dr. Bertók Sándor Közoktatási szakért ő.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázat megvalósításának kötelező elemei szolgáltatói szempontból
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi Tagiskola 1 Közoktatási Igazgatóság

Intézményünk fejlesztési elemei 1. Legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása 5. osztály: Tanár: Gecse Istvánné 2 Közoktatási Igazgatóság

Intézményünk fejlesztési elemei 2. Legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása 1.osztály Tanár: Mónosné Döbör Cecília 3 Közoktatási Igazgatóság

Intézményünk fejlesztési elemei 3. választott kulcskompetencia területen Legalább egy tanulócsoportban, további egy választott kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása; Idegen nyelv: német 6. osztály Tanár: Szőkéné Németh Ibolya 4 Közoktatási Igazgatóság

Intézményünk további fejlesztési elemei 4. szakrendszerű Tantárgytömbösített oktatás a szakrendszerű oktatásban: A Kt. 52.§ (3) szerint a kötelező tanórai foglalkozások teljes intézményi időkeretének legalább %-a mértékéig. Történelem: 5. osztály Tanár: Kardos Szabina 5 Közoktatási Igazgatóság

További elvárások Az egyéb kötelező tevékenységeket úgy kell megtervezni, hogy annak körében (a tanulásszervezési eljárások bevezetésének keretében) a következő kötelező elemek megvalósuljanak: – Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként: „A természet megismertetése és védelme” –Legalább egy témahét megszervezése tanévenként: „Karácsonyi ünnepkör” –Legalább egy moduláris oktatási program megszervezése: egészséges életmód. 6 Közoktatási Igazgatóság