Nordemende Radio - Spectra Futura tetszőleges tárgy bemutatása Jakab Renáta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Advertisements

Digitális világ A digitális reklám
Digitális Fotó Magazin január-február.  A képkompozíció vonatkozásában a pont kifejezés olyan kompozíciós eszközre utal, amely a képmezőhöz képest.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Reklám.
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Ea03 Rádiószolgálatok - FNFT A rádió összeköttetések és vezetékes összeköttetések összehasonlítása Rádiórendszerek típusai.
Férfias – nőies formák Kardos Emőke.
Tadao Ando Church of light (Fény temploma)
Designelmélet I A geometrikus formák
Ritmus és arány a zenei kompozíciókban
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program értékelése GOP konstrukció és KMOP tükörkonstrukció.
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
(méret, anyag, alak) Nagy Stefánia
Az aszimmetria Repiszky Eszter.
Összehasonlítás: Bauhaus – szecesszió tetszőleges tárgy összehasonlítása – „nesting table” Jakab Renáta.
Asszimetria Barna Gergely.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Készítette: Horváth László
Ászár Község Önkormányzata Dr. Mikolasek Sándor ÚMVP pályázatok Ászáron Szakmai rendezvény a Bakonyalja- Kisalföld kapuja összetartásáért Kisbér.
A pszichiátriai beteg emberek szükségletei a támogatott lakhatási formákban Gordos Erika.
TÁRGYKULTÚRA tantárgy szemináriumi segédanyag, Sándor Zsuzsa DÍSZÍTETT TÁRGYAK MOTÍVUM – MINTA – DÍSZÍTMÉNY0 Önálló tanuláskor: előbb saját szavaival tegyen.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Avagy mire is emlékezem…
János Zsolt,MAS CRO AWD-Magyarország. Reklám egy US alapra.
Irodalom filmen. 1. Bevezetés A mozi, a film jelentősége a 20. századi európai (amerikai) kultúrtörténetben.
Barokk művészet, sz. fordulójától a 18. sz. közepéig
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Az alapvető kommunikáció
TAS-E Application Design competition Pályázat címe Kapcsolattartó: Csapattagok:
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Sonnevend Péter Új munka indult:
Férfias és nőies formák
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
Marimekko (1951) Helsinki, alapító: Armi Ratia
A reklám centruma.
A legfontosabb szempont, mely hozzásegíthet egy termék "nemének" megállapításához az az antropometriai jellemzők, azaz nőies alkatra utaló jellemzői vannak-e.
Layer8 W e b d e s i g n Fejlesztések a datekla.eu portálon Készítette: Bánki- Horváth György Gyula, március 20.
A forma fogalom használatai A forma mint elrendezés – A pythagoreusoknál alakult ki. – Rend, arány(ok), mérték („a szépség a részek világosan meghatározott.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Térbeli tájékozódás fejlesztése
Juicy Salif citrusfacsaró
Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás
A vásárlási döntés folyamata
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Designelmélet I. Pálfi Marina.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

Nordemende Radio - Spectra Futura tetszőleges tárgy bemutatása Jakab Renáta

Raymond Leowy „Father of industrial design” nagy többség vs. Túlszofisztikált kisebbség kólásüveg: felülírja a formát a női forma USA, Franciaország

Arány- ritmus kiszerkesztettség Arány – funkció kapcsolata Ritmus grafikailag is értelmezhető Arány a környezethez képest (enteriőr) – 50x20x20 Figyelemfelkeltés

Rendszerteremtés-ismétlődés

Szimmetria - asszimetria statikus rendezettség – egyensúly Asszimetria Szimmetria – tengelytől függően Változatok „túlzott egyensúly” Mozgás – asszimetria? Kezelhető arány – szimmetria Kapcsolat

Irányultság statikus Használatra utaló – inkább arányok Zárt formák Derékszögű rendszer

Geometrikus – nem geometrikus formák szigorú szerkesztés Színnel feloldás Geometrikus formák Termék jellegéből adódóan (komolyság?)

Férfi/női formák célcsoport? Uniszex termék Reklám szerepe Korabeli hirdetés

Anyagkontraszt változatok – melyik sikeresebb? Anyag vagy szín – feltűnés Üzenet Rádió – típusba beleillő anyag