Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?"— Előadás másolata:

1 Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?

2 van hirdetés a „printben”; ez a hirdetési forma hatásos; a hirdetések hatásossága mérhető; a sajtóhirdetések hatékonysága fontos kérdés; az erről szóló előadás valakit érdekel; Vajon mit jelent a cím?

3 minden médiatípus, csatorna elérési adatai ismertek; a médiumok árai leszorítottak; a hirdetők igényei nem változtak; Miről kell 2010-ben beszélni? Semmi sem egyenlő – kontaktus helyett kapcsolatot!

4 MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás ; Hogyan mérhető a hatékonyság?

5

6 MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás ; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; Hogyan mérhető a hatékonyság?

7 7 (1) AdEval TM - Bevonódási és motivációs index Motivált Involvált Emlékezett Nem emlékezett Benchmark szintek (Europe): Szint*: Motivált Teljes bekapcsolódó Top 10% 41%72% Top 25% 35%65% Top 50% 27%59% Total involvált 62% * legjobban teljesítő reklámok szerint 35 27 37 1

8 MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; egy-egy médiumban mért hatékonyság; Hogyan mérhető a hatékonyság?

9

10 MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; egy-egy médiumban mért hatékonyság; összetett, egységes sokcsatornás együttmérés; Hogyan mérhető a hatékonyság?

11 Elkötelezettség-mérés

12 Mihez ‘elkötelezett’ a fogyasztó? médiumh oz Az olvasó hűséges a lapjához? üzenethe z Elfogadja amit kap a laptól? hirdetésh ez A hirdetés hatására tesz valamit?

13 laphoz való hozzájutás módja; szándékos/véletlen olvasás; olvasás mélysége; bevonódás mértéke (mennyire kötötte le, figyelt oda); elégedettség, lapértékelés; lap tulajdonosa, kedvenc termék; látott reklám elfogadása, felhívó ereje … Mérési lehetőségek, megoldások

14 Végeredmény: egységes adatbázis valamennyi lapra azonos mérési standardok mellett!


Letölteni ppt "Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések