Zene Játék dallami készségfejlesztés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GYERMEKDALOK KICSIKNEK
Advertisements

Korai fejlesztés a bölcsődénkben
A kompetencia a tudásnak arra a formájára utal, amelynek elsajátítása természetes közegben, életszerű tapasztalatok révén történik. Hasonlóan ahhoz, ahogy.
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Tehetségazonosítás gyakorlata
Poliglottok eszközei- Autoritmia. Az Autoritmia állomásai: •20 év alatt kristályosodott ki; •Poliglottok gyakorlataival való megismerkedés; •Tanítási.
Széchenyi tehetségműhely
október 27. csütörtök 19:30 Nemzeti Filharmonikus Zenekar november 27. vasárnap 19:30 Purcell Kórus Orfeo Zenekar (korabeli hangszereken)
„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA.
1. Budakeszi Város Német Önkormányzata kiemelt feladata A német nemzetiségi oktatás megvalósítása és fejlesztése Készítette: Kóthyné Herczeg Mária.
Magyar Akkreditált Grafológiai Iskolák Fóruma Grafológiai Konferencia augusztus „A tehetség kibontakozásának göröngyei és gyöngyszemei.”
JÓ REGGELT ! Megköszönöm jó Atyám, hogy az elmúlt éjszakán megőriztél engemet és új napot kezdhetek.
Színjátékos tehetséggondozó projekt
Vegyetek erőt! Folk Iván.
Képességfejlesztés gyermek korosztályban
Nyomtassa ki a mintatranszpa rens diáit, vagy írja be saját üzenetét. Kattintson a betűkre, és írja be saját szövegét. Diánként csak egy karaktert használjon.
A tudatos zenehallgatás
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A nyomtató.
A DIFFERENCIÁLT OKTATÁS
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Ritmikai „fejlesztés” az óvodában
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
… 20on alúliaknak tilos ! A kockázatok és mellékhatások tekintetében, kérjük olvassa el e terméken található tájékoztatót,tartsa be vagy kérdezze meg ifjúságát!
A ZENEI ISMERETSZERZÉS ÚTJA
Nyitnikék Óvoda 3533 Miskolc, Andrássy út 53/a /fax: 46/
Aranymetszés Zene és irodalom Készítette: Zsadony Dorina és Nagy Petra.
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
A szövegértés tanítása II.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Kik a gésák ? A háziasszonyt helyettesítik a férfi vendégek szórakoztatásánál Magában egyesíti a női ideállal szembeni összes követelményt Szép Szellemes.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A kerettantervek fejlesztése
Ne légy kegyetlen – Don’t Be Cruel Tudod, hogy várlak szüntelen, se éjjelem, se nappalom, de hogyha nem tudsz jönni, hát hívj fel telefonon, mondd, mi.
Látható hangok Esztétikai foglalkozások 3-8 éves gyermekek
Annyi mindent hordozunk a világban,
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
K épes s ég F ejlesz t ő j átszó H áz és C salá D i N ap K özi M iku L ás P rogra M ja.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Harmadik matematikakönyvem
A Kognitív Profil Teszt kiegészítése
Kompetencia -eredményesség
Ének-zene, énekes játék…, és amit egy ilyen helyzetben érdemes elmondani! Óvodával…, annak zenéjével foglalkozni nem mellékes kis kérdés…, országépítés!
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
Iskola előtti zenei nevelés
Zene: Autumn Rose Kattints! Amíg a munka nincs befejezve, ne fizesd ki az árát!
Gondolattérkép Gyarmathy Éva (2001): Gondolatok térképe. In: TaníTani, 2001/ sz. pp: Összeállította: Marton Eszter.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
Csitáry-Hock Tamás*************Szeretettel Aliz
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
TANÍTANI… Kinek?Mit? Hogyan ?. Kinek? Egyes szám, harmadik személy…
A NAT 2007 implementációja Dr. Vass Vilmos Pannon Egyetem,
TINIK A T I N I K A GYÜLEKEZETGYÜLEKEZET A TINIK- ÉRT?! A T I N I K - É R T ? ! ÉRT?! É R T ? ! A A.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
DARUS a gyermekekért.
Soundwave Painting Hanghullám művész
Ő tett szabaddá! Ő tett szabaddá! Az ördög minden hatalmát
Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás
ÚMFT DDOP Szálláshelyfejlesztés pályázati kiírás meghirdetése
Egyénre szabott tanulási környezet Észlelés utánzás Ötletelés képzelet Szabályok ismeretek Alkalmazás gyakorlás Szintézis, kapcsolat Kritikai gondolk.
magyar nyelv és irodalom
DRÁMAPEDAGÓGIA ÓVODAPEDAGÓGUSI SZEMMEL
Határtalan Egészségnevelés Lehetőségei Program
Kulcs a kezünkben egyéni utak a zavartalan iskolakezdéshez Szabó Erika-tanító Páduai Szent Antal Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Sándor-Schmidt Barbara
Előadás másolata:

Zene Játék dallami készségfejlesztés Bánki Vera 2012. november 19.

K É P E S G I N

Közös tánc

A készségfejlesztés célja: hallásfejlesztés * zenei elemekkel ritmus tempó dallam harmónia hangerő hangszín Közös tánc

Játékba hívó

F e l z ü n k!

Rejtvények közül egy példa, az elcserélt fejek

s l s m l s m s s m s l m s l s m l s s Közös tánc

kő-papír-olló Takenoko

Ugróiskola

Közös tánc

Palindrom zenei gondolat

Közös tánc

érzelmi intelligenciánk, ha változatos a készségfejlesztésünk Gazdagodik zenei gondolkodásunk, figyelmünk, memóriánk, fantáziánk, érzelmi intelligenciánk, ha változatos a készségfejlesztésünk Közös tánc

Éneklés így, úgy, amúgy Szöveggel Dúdolva, dünnyögve Ritmusnevekkel Szolmizálva Kínai számkottával Kézjellel Ritmuskártyákkal Ütemezéssel Osztinatóval Fütyülve Hangszerekkel Kezünkön mint 5 vonalon ABC nevekkel…

Minőségi munka Ugyanaz más-más karakterrel: mérgesen boldogan bánatosan… magunkban ritmustapssal hangosan

Dallamok Ritmus- és dallamlabda Japánfoci Ugróiskola

Ritmus-dallam-versdominó

Rögtönzés (improvizálás)

Zene és játék mozgás tánc nyelv - irodalom vizualitás matematika Közös tánc játék mozgás tánc nyelv - irodalom vizualitás matematika

Megerősítésül fogadjuk meg Karácsony Sándor Négy praktikus tanácsát a tanuláshoz: Ne muszájból és ne vakon. Felaprózva, de nem elaprózva. Összefüggésben az életünkkel. A magunk egyéni módszere szerint. Közös tánc

Tánc A zene láthatatlan tánc, a tánc hangtalan zene. Anonymus Ha tudsz szólni, tudsz énekelni. Ha tudsz járni, tudsz táncolni.

Közös tánc Kattints!