Rendhagyó irodalomkönyvek I/5.o., II/6.o. (Tíz-tíz oldalon) Kincsesbánya, 2012. Készítette: Keszte Jánosné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

A nevelési tanácsadók szerepe a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos organikus okra vissza nem vezethető rendellenessége.
Miből tanítsak? A taneszköz-választás kérdései a 6-10 évesek nyelvoktatásában Kuti Zsuzsa Oktatási Minisztérium.
A tanári munka értékelése
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Aki tudja, csinálja, aki nem tudja, tanítja, aki tanítani sem tudja…
Számítógép az oktatásban Készítette: Halász Rita Tanár- informatikatanár MA 2010/2011.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
Angol nyelvi kompetencia
A megismerésről másként – konstruktivista pedagógia
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Értékelés a pedagógiában
Fontosabb fogalmak Képesség :
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
E-learning és a multimédia
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
NYME-AK Neveléstudományi Intézet Gyógypedagógia Intézeti Tanszék Állatasszisztált terápiák a gyógypedagógiai rehabilitációban Témavezető: Taufer Ildikó.
A fejlesztő értékelés.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
A kistérségi szereplők funkciója a pályaorientációban
Projektpedagógia az óvodai gyakorlatban
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Ahány gyermek, annyi út „A bolondság és a zsenialitás közötti távolság csak sikerben mérhető” Gönczi Károly.
Az idegennyelv-tanulással egszerzett plurikulturális kompetencia elősegíti az etnocentrizmus leküzdését. (Közös Európai Nyelvi Referencia keret – KER)
Projektzáró rendezvény R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola.
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
Kompetencia bevezetésének tapasztalatai egy” integrált” 1. osztályban
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
A beiskolázás előkészítése
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
Informatika tanítása ea.
Munkaszervezési formák
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Szakmódszertan: eszköztár vagy teória? A kísérleti irodalomkönyvek tanuláselméleti és irodalomtudományi kontextusáról.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
XIX. századi költők a Facebookon
Nemzeti Köznevelési Portál
Fenntarthatósági témahét
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

Rendhagyó irodalomkönyvek I/5.o., II/6.o. (Tíz-tíz oldalon) Kincsesbánya, Készítette: Keszte Jánosné

Mi nem?  Nem vázlat.  Nem puska.  Nem önkényes, öncélú kivonat.  Nem helyettesíti a hagyományos taneszközöket.

Hanem?  Tízoldalas „irodalomkönyv”, irodalomelméleti „törzsanyaggal”.  Korszerű tanulási technikákra épülő, kompetenciafejlesztő taneszköz.  Tartósan motiváló hatású.  Praktikus, gyermek- és szülőbarát segédlet.  Munkáltató, a tanulók aktivitására épülő, a „hatékony” tanulást elősegítő algoritmus.

Milyen pluszt tartalmaz?  Tanári útmutatót.  Tanulói útmutatót a használathoz.  17 kompetencia- fejlesztő feladattípust és munkaformát.

Előnyei  Szívesen dolgozik vele a diák, algoritmus alapján gyorsan elsajátítja a tanulási technikát.  Szívesen veszi kézbe a szülő, „előtanulmányok” nélkül is tud segíteni.

Végül…  Hamar megtérül a befektetett energia, gyorsan jön az eredmény.  SNI-s tanulók is elsajátítják segítségével a „minimum” követelményt.

Köszönöm a figyelmet.