ELŐZMÉNYEK 2006. Év Szakmai Napjai. Első félév Korrekciós csoport 10. csoport 6. csoport 5. csoport 4. csoport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
1 SCHIFFER SÁRA GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft. Üzemi szociális munkás „SZOCIÁLIS MUNKA A PIACI SZEKTORBAN”
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Program fejlesztés az óvodai nevelés kompetenciaterületén
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Demokratikus iskola mozgalom International Democratic Education Conference (IDEC) 1993 European Democratic Education Community EUDEC 2008
Kompetencia alapú oktatás a Berzsenyiben Nincs új a nap alatt…
A mentálhigénés képzés hatása a sepsiszentgyörgyi Családsegítő Központ működésére 1.A CS. S. K. rövid bemutatása: ben jött létre a FAMTERRA alapítvány.
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Társadalmi tényezők szerepe a párválasztásban és a családi életben Herczog Mária Budapest, novenber 9.
PREZENTÁCIÓT INDÍTSA AZ EGÉREL
Várakozások az eredmények tükrében,
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Pedagógusok etikai kódexe
A sikeres integráció, inklúzió feltételei
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
Ellenőrzés és értékelés az alsó tagozatos matematika oktatásában
Javaslatok a magyar közoktatás megújítására Eltérő álláspont a Zöld könyvről.
ÜDVÖZLET SEPSISZENTGYÖRGYÖN 2009 MÁJUS 21. MIÉRT SEPSISZENTGYÖRGY? MSZT-MSZT HÁROMSZÉKI TAGOZATA.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
1 A CSOPORT NEHÉZSÉGEK KEZELÉSE A csoportmegbeszélés alatt, figyelj fel hogy mikor kezdenek a tagok eltávolodni a kijelölt témától. Egy csoport tag elkezd.
Az interprofesszionális együttműködés munkaformáinak sajátosságai (Mohácsi – Lakatos) ESETKONFERENCIA: - résztvevők érdekeltek a kliens/klienscsoport problémájának.
Etika és deontológia a pedagógusi szakmában
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
A moduláris szerkezet szervezési problémái az iskolai rendszerű és az iskolarendszeren kívüli képzések esetén Tóth Lászlóné Vitaindító.
Nevelési értekezlet 2007 január Szakmai cél Helyi szakma-politikai cél Szakmai tevékenységünk további fejlesztése.
1. osztályos példa Bubernik Eszter
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
A családi támogatás hálója megtart, fenntart, benn tart vagy behálóz? Dr. Purebl György SE Magatartástudományi Intézet.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A szaktanácsadó segítő szerepe
AJÁNLÁSOK AZ AKTÍV ÉS FELELŐS ÁLLAMPOLGÁRSÁGRA NEVELÉS STRATÉGIÁJÁHOZ A Stratégia készítő bizottság tagjai: Falus Katalin Galambos Rita Kende Ágnes Mihály.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Dr. Pallo József PhD. bv. ezredes
Pedagógiai hét 18. kerület PIHGY Iskolasegítő munkacsoport
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
A felnőttek bevonásának fejlesztése a kora gyermekkori oktatásba Chris Pascal, prof. és Tony Bertram, prof.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
A viselkedés és az iskolaérettség kapcsolata
K&H a családi vállalatok bankja
„Valami nevelés féle…”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Miért fontosak a határok?
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
Nincs ideális Egyház, de van egy, szent, katolikus és apostoli Egyház.
Területi alapú célzás a szociálpolitikában
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
5. Tétel – A Life Long Learning
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

ELŐZMÉNYEK Év Szakmai Napjai

Első félév Korrekciós csoport 10. csoport 6. csoport 5. csoport 4. csoport

Esetek Fókuszban a növendék Kitekintés a szakmai részlegekre és az intézeten kívüli környezetre –Család –munkahely

Eset párok Kudarcos Sikeres Mindkettő állapothoz a szakmai részlegeink kompetencia határainak átjárhatóságai miatt juttathattuk el növendékünket.

Átjárható kompetencia határaink A pedagógus (nevelő) szakmai és emberi érdekérvényesítő képessége és szándéka.

Együttműködés – együtt nem működés Megbeszéljük az esetet(vitatkozunk, érvelünk, meggyőzünk) Nem beszéljük meg az esetet(kommentáljuk)

Havi értékelések Kiemelkedően fontos nevelési helyzet a kompetencia határok kiterjesztése nyíltan a gyerekek előtt.

Intézeti Tanács Meghatározó stratégiai színtér a kompetencia határok határozott kijelölésével és konkrét célmeghatározással a növendék felé.

Bírói meghallgatás Kompetencia határainkon kívüli színtér, mégis hatással a továbbiakra.

Kompetencia viták? Ki vitatkozik, vagy miről vitatkozik? A növendék jutalmazása és büntetése alkalmával.

Szakmai Erkölcs Hagyományok (Saját hagyományaink köteleznek) Rend (Mindent átható! Cél és eszköz.) Kölcsönösség (Társakkal dolgozom. Együtt tudjuk megoldani a feladatot.) Hivatás tudat (Hivatás tudatom. Hivatásom tudatában.)