„A XXI. századi köznevelés”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.
Tanári portfolió készítése
Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Közösségi pedagógiai gyakorlat
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais ( )
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A szaktanácsadás támogató szerepe
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A pedagógusminősítési rendszer
Hogyan? Mit? Mennyit? Ötletek a készítéshez
Értékelés a pedagógiában
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
A portfólió szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
E-PORTFÓLIÓ.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az e-portfólió használati köre
Az e-portfólió Személyes tapasztalataim az EKF-en
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
A nevelési-oktatási program előzményei
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Szaktanácsadói fórum VÁLTOZÁSOK ÉS A PORTFÓLIÓ
Hogyan készüljünk a pedagógus minősítési eljárásra?
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
SZTE BTK Spanyoltanár MA
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
Tanulás-tanítás Doktori Program 2010/2011-es tanévnyitó
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Pedagógusok előmeneteli rendszere - minősítés
A portfólió - óvodai szakterület
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Szakmai nap szeptember 16.
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
A fejlesztő célú szaktanácsadás
Pedagógus értékelési rendszer
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Fókuszcsoportos interjú
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Az e-portfolió lehetőségei az ILIAS 4.2 verziójában Budai Attila
Szakmai és személyes portfólió elkészítése
Marosi Katalin Oktatási Hivatal
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Barcsák Marianna KPSZTI
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet standardjai
Online közösségek pedagógusoknak
Hogyan? Mit? Mennyit? Ötletek a készítéshez
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Előadás másolata:

„A XXI. századi köznevelés” E-portfólió „A XXI. századi köznevelés” 2013. február 27. Petry Annamária Óbudai Gimnázium petry.annamaria@gmail.com

Anyaggyűjtés Önéletrajz: személyes adatok tanulmányok munkahelyek szakmai tevékenység szakmai közéleti tevékenység publikációk Szakmai dokumentumok: óravázlatok tanórán kívüli programok- képek tanár-diák kapcsolatról reflexiók Önértékelés: elemző, értékelő saját gondolatok Külső értékelések: igazgató általi minősítés munkaközösség-vezető értékelése szakmai ajánlások Értékelési portfólió: szakmai, pedagógiai fejlődés értékelése jövőbeli tervek – saját értékelés

Kezdőlap PROFIL Profilképek Profilom Portfólió Kapcsolatok Állományok Blog Összefoglaló Tervek

Profil

Profil 2.

Állományok feltöltése

Állományok feltöltése

Állományok feltöltése

Állományok feltöltése

Köszönöm a figyelmet! 