Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais (1494-1553)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais (1494-1553)"— Előadás másolata:

1 Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais (1494-1553)

2 A Nemzetközi Érettségire készülő diák jellemzői  kíváncsi  tájékozott  gondolkodó  kommunikatív  tisztességes  nyílt  altruista  bátor  kiegyensúlyozott

3 Nevelés a XXI. században A Nemzetközi Érettségi (NÉ) példája (2010)

4 A NÉ tantervi struktúrája 6 tanulmányi terület 1111. nyelv 2222. nyelv ttttársadalomtudományok ttttermészettudományok mmmmatematika és informatika mmmművészetek 3 törzselem iismeretelmélet hházi dolgozat KKLK

5 KLK  Kreativitáskreatív gondolkodást igénylő művészeti tevékenységek  Lendületfizikai erőfeszítést követelő tevékenységek  Közszolgálatönkéntes és nem pénzért végzett tevékenységek

6 KLK  tevékenység  reflexió

7 KLK = tapasztalati tanulás Fázisai:  tervezés  végrehajtás  megfigyelés, elemzés  értékelés, összegzés

8 KLK Értékelés:  önértékelés  dokumentáció (napló, blog, album, videó, fénykép stb.)  a diáknak meggyőzően kell bizonyítania, hogy elérte a nyolc tanulmányi célkitűzést

9 KLK a diáknak bizonyítania kell, hogy  felismerte erősségeit és gyenge pontjait, tudja, hogyan fejlődhet  új kihívásoknak felelt meg  képes tevékenységek tervezésére és kezdeményezésére  együttműködött másokkal egy cél elérése érdekében  a vállalt feladatokban elkötelezett és kitartó volt  globális fontosságú kérdésekkel foglalkozott  elgondolkodott a tevékenységének etikai oldaláról  új kompetenciákat fejlesztett, ill. elmélyítette a meglévőket

10 KLK és BDG ???  tevékenység  reflexió

11 KLK és BDG ??? Következmények  minden diák egyéni figyelemben részesül  az iskola és környezetének szélesebb körű együttműködése  dokumentálás: sokszínűbb iskolakép  a tanári munka integrálása és elismerése  koordinátor szükségeltetik  s még sok más...

12 Nevelés a XXI. században A Nemzetközi Érettségi példája TUDÁSTUDATÖNTUDATTUDATOSSÁG

13


Letölteni ppt "Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais (1494-1553)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések